PSML to organizacja, która od prawie 10 lat reprezentuje interesy polskich menedżerów łańcucha dostaw, logistyki oraz zakupów, działająca na rzecz wzrostu prestiżu tych dziedzin w Polsce. To także forum wymiany poglądów, doświadczeń i wiedzy w zakresie zarządzania logistycznego i zakupowego, tworzenie i promowanie dobrych praktyk biznesowych, działanie na rzecz silnej pozycji zawodowej menedżerów łańcucha dostaw oraz dbałość o przestrzeganie zasad etyki zawodowej.
Emilia Gawryluk - Prezes Zarządu PSML
Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, gdzie ukończyła filologię polską oraz Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia w Warszawie, gdzie ukończyła studia w specjalności Public Relations. Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w branży TSL, które merytorycznie doskonaliła pod kierunkiem prof. Rutkowskiego na Podyplomowym Studium Zarządzania Logistycznego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kluczowych klientów i przygotowywaniu projektów „szytych na miarę”. Swoją karierę w logistyce rozpoczęła w 2000 r. od stanowiska handlowca, poznając wszystkie aspekty skutecznej i efektywnej pracy z klientem. W firmach Spedpol, a później Schenker Sp. z o.o. i PEKAES SA przygotowywała i realizowała zaawansowane projekty logistyczne.
Jako dyrektor marketingu w PEKAES SA odpowiedzialna była m.in. za obszar analiz produktowych i cenowych oraz konkurencyjność oferty i pozycjonowanie poszczególnych produktów firmy. Od 2010 r. związana z DSV Road Sp. z o.o., gdzie pracuje na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży transportu krajowego. Głównym obszarem odpowiedzialności na tym stanowisku jest portfel kluczowych klientów Spółki oraz realizacja zaawansowanych projektów logistycznych, które przygotowuje i wdraża przy stałej współpracy z korporacyjnym pionem Global Account w Venlo. W kwietniu 2011 roku objęła równolegle stanowisko dyrektora marketingu w DSV Road Sp. z o.o.
Mariusz Majewski - Sekretarz, Członek Zarządu PSML
Absolwent Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie, Specjalizacja Logistyka i Transport Międzynarodowy oraz Warszawskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, Wydział Usług Finansowo- Podatkowych i Bankowych, Specjalizacja Zarządzanie Finansami. Od 2000 r. związany z firmą Bakoma i branżą FMCG. Od 2006 r. pełni funkcje kierownicze w obszarze logistyki.
Jest odpowiedzialny za budowanie oraz zarządzanie dużymi zespołami pracowników. Uczestniczył w realizacji projektów optymalizacyjnych w obszarze gospodarki magazynowej, w tym: wdrażania programu klasy WMS (Qguar) oraz ERP (J.D. Edwards), a także brał udział w opracowaniu i optymalizacji systemu zarządzania czasem pracy w kierowanym Zespole Magazynów.
Na bieżąco odpowiada za planowanie, modernizowanie i optymalizację szeroko pojętych procesów magazynowych i logistycznych, także od strony kosztowej. W ramach udziału w licznych konferencjach, prezentował nowe rozwiązania oraz sposoby optymalizowania procesów związanych z Łańcuchem Logistycznym oraz branżą TSL.
Andrzej Zawistowski - Skarbnik, Członek Zarządu PSML
Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Posiada wieloletnią praktykę w kierowaniu ludźmi i zarządzaniu projektami w zakresie Global Supply Chain (koszty produktu, zakupy i zarządzanie relacjami z dostawcami, transport, gospodarka magazynowa, planowanie sprzedaży i produkcji, dystrybucja wyrobów gotowych wraz z pełną obsługą klienta, itp.).
Zdobył bogate doświadczenie w optymalizacji procesów i wdrażaniu kompleksowych platform informatycznych – m.in. J.D. Edwards, SAP i Oracle. Wieloletni negocjator, posiadający umiejętności przekonywania i realizacji efektywnych kosztowo optymalnych rozwiązań w kompleksowych i wymagających organizacjach.
Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.
Magdalena Choquet - Członek Zarządu PSML
Dyrektor Zarządzający przedstawicielstwa SDI Group Poland. Absolwentka Filologii Angielskiej,Uniwersytet Jagielloński. Pracowała w Rockwool Polska, Gates Polska, Philips Lighting – Centrum Dystrybucji w Pile, H&M Hennes & Mauritz – Centrum Dystrybucji w Gądkach. Obecnie kieruje oddziałem SDI Group w Polsce. Posiada długoletnie doświadczenie w branży logistycznej, zajmowała się wdrażaniem złożonych rozwiązań systemowych w obszarze Łańcucha Dostaw, a także brała udział w przedsięwzięciach typu Green Field w branży m.in. odzieżowej oraz motoryzacyjnej.
Zajmowała się organizowaniem globalnych i lokalnych przetargów na usługi transportowe, w tym także przetargów elektronicznych. Wdrażała systemy informatyczne wspierające planowanie transportu oraz rozliczenia finansowe z przewoźnikami. Brała udział w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych dla pracowników centrum dystrybucji oraz Best Practice w celu udoskonalania procesów przepływów towarów i podnoszenia efektywności pracy zespołów w magazynach.
Koordynowała pracę oraz nadzór nad przebiegiem projektów wdrożeniowych dla zintegrowanych rozwiązań w dziedzinie transportu i przepływu towarów (intralogistyka). Jest absolwentką studium Akademia Psychologii Przywództwa, unikatowego programu studiów podyplomowych obejmujących praktyczne zastosowanie różnych dziedzin psychologii w zarządzaniu i rozwoju własnym lidera.
Krzysztof Kurek - Członek Zarządu PSML
Przygodę z logistyką Krzysztof rozpoczął ponad 20 lat temu. Jego poprzednie doświadczenia zawodowe (projektant sprzętu/elektroniki dla IT) ułatwiły mu wejście w nowy obszar jego aktywności zawodowej, która od samego początku ewoluowała w kierunku logistyki operacyjnej i zarządzania procesami. Wykorzystuje teraz te doświadczenia, jako Szef Logistyki w firmie Papyrus Sp. z o. o. – korporacji obecnej w 20 krajach w Europie i zajmującej się dystrybucją papieru. Jego wiedza i doświadczenie „logistyczne” zostały także sprawdzone wcześniej.
Jako Dyrektor Operacyjny, a później Dyrektor ds. Obsługi Klienta w firmie Avon Cosmetics Polska, potwierdził swoją skuteczność zapewniając odpowiedni przyrost wydajności i produktywności w warunkach, w których przyrost sprzedaży w latach 1994 – 1998 zawierał się w granicach 90% – 107%. W latach 1998 – 2000 Krzysztof pełnił w Avonie funkcję Dyrektora ds. Inwestycji i Rozwoju – był Project Managerem budowy nowego centrum dystrybucyjnego w Garwolinie – małego miasta położonego ok. 60 km od centrum Warszawy. Centrum to funkcjonuje do dziś z korzyścią dla Konsultantek i Klientów Avonu. Krzysztof uczestniczył także w pracach międzynarodowej grupy Service Excellence. Jako jej członek odwiedzał różne „avonowskie” kraje np. USA, Brazylia, Wenezuela, Anglia, Niemcy, Hiszpania w celu przyswojenia sobie stosowanych tam praktyk i procesów. Zgromadzona i odpowiednio przetworzona wiedza była następnie dystrybuowana do oddziałów Avonu na świecie, jako rekomendowane praktyki.
Po opuszczeniu Avonu Krzysztof pracował jako Dyrektor Zarządzający w firmie „Weka”, Wydawnictwie należącym do Grupy Weka zlokalizowanej w Niemczech. Weka publikuje poradniki i podręczniki dla specjalistów działających w branżach przemysłowych i Zarządzaniu. Wcześniej Krzysztof pracował poza Polską dla firm Brytyjskich takich jak Rediffusion Computers, J. B. Electronics and Rank Xerox – firm elektroniki komputerowej.
Głównym obszarem jego działania była Rosja, ponieważ firmy brytyjskie tam, między innymi, prowadziły swój biznes. Krzysztof ukończył Politechnikę Warszawską – wydział elektryczny - specjalność automatyka i elektronika przemysłowa. Ukończył także studia podyplomowe: na SGH – Zarządzanie Logistyczne Przedsiębiorstwem oraz na Wyższej Szkole Zarządzanie i Finansów w Warszawie – Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Krzysztof ma dobre kontakty ze środowiskiem logistycznym, od wielu lat jest Członkiem PSML-u i należy do stowarzyszenia Operational Excellence.
Działa także jako konsultant logistyczny współpracując z firmami konsultingowymi lub niezależnie od nich.