„Łatwy dostęp jest dla klientów niesłychanie ważny. Nasza mobilna oferta to większe możliwości dla osób zajętych, często podróżujących, które oczekują natychmiastowego dostępu do usług i informacji” – powiedziała Jordan Colletta, wiceprezes UPS ds. marketingu i technologii. „Dzięki rozszerzeniu zasięgu, mobilna wersja strony internetowej jest dostępna w ponad 40 krajach i terytoriach.”
Gdy mobilni użytkownicy logują się używając identyfikatora Mój UPS, zapisane informacje o monitorowaniu są automatycznie odświeżane, pokazując historię danej przesyłki. Numerom przesyłek można także nadawać nazwy w celu ich szybkiego odszukania.
Serwis m.ups.com był wcześniej dostępny tylko dla klientów w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i Kanadzie.
Obecnie korzystać z niego mogą także użytkownicy w Ameryce Środkowej i Południowej (Brazylia, Puerto Rico, Meksyk), Azji (Chiny, Indie, Korea Południowa, Hong Kong, Singapur, Japonia, Tajwan, Australia, Malezja, Tajlandia, Filipiny i Nowa Zelandia), Europie (Hiszpania, Holandia, Polska, Belgia, Szwajcaria, Austria, Irlandia, Portugalia, Szwecja, Finlandia, Dania, Norwegia, Rosja, Turcja, Rumunia, Grecja, Luksemburg, Czechy i Węgry), a także w RPA.
źródło: UPS