ROHLIG SUUS Logistics rozwija fracht air&sea

Andrzej Kozłowski, członek zarządu Rohlig Suus Logistics / Photographer Patryk Pohl
Operator logistyczny ROHLIG SUUS Logistics stawia na rozwój frachtu morskiego, lotniczego i intermodalnego. Firma będzie inwestowała w infrastrukturę, zmieni struktury sprzedażowe i zacieśni współpracę z globalną grupą ROHLIG & CO.

Przez ostatnie lata Rohlig Suus Logistics skupiał się na rozwoju krajowego i międzynarodowego transportu drogowego. Teraz firma postanowiła zainwestować w lotniczy i morski obszar swojej działalności. 

Za rozwój strategiczny produktu air&sea odpowiada Andrzej Kozłowski, członek zarządu ROHLIG SUUS Logistics.

Rohlig Suus Logistics: Chcemy dwukrotnie zwiększyć udziały w rynku

- Nasze plany strategiczne obejmują najbliższe 2-3 lata. W ciągu tego czasu chcemy dwukrotnie zwiększyć udziały w rynku.

Aby to zrealizować, przeprowadziliśmy szereg zmian w organizacji i zarządzaniu produktami, a nasza współpraca z grupą ROHLIG & CO oraz biurami partnerskimi na całym świecie nabrała nowej dynamiki. Idziemy krok w krok z niemieckim partnerem, który w swojej strategii rozwoju biznesu zakłada dwukrotne zwiększenie zysku brutto do roku 2018 – powiedział Tadeusz Chmielewski, Prezes ROHLIG SUUS Logistics.

Nowe osoby w zespole Rohlig Suus

Prace nad rozwojem frachtu morsko-lotniczego trwają od początku 2011 roku. W styczniu do firmy dołączył Andrzej Kozłowski, który jako członek zarządu jest odpowiedzialny za dalszy rozwój tych produktów, a także ekspansję geograficzną na rynki Rosji i Ukrainy. Przez 7 lat był dyrektorem zarządzającym w liczącej się spółce TSL na Ukrainie.

Połączenia między lotniskami i portami

W co będzie inwestował Rohlig Suus Logistics? Firma chce stworzyć bezpośrednie połączenia między kluczowymi lotniskami i portami morskimi w Polsce. Chodzi o to, żeby połączyć siecią główne regiony: centralno-wschodni, północno-zachodni i południowy. W każdym będzie pracował regionalny menadżer ds. rozwoju produktu.

Co się zmieni? Już nie będzie zcentralizowanego modelu customer service. Obsługa klientów ma się odbywać na poziomie regionalnym.

Rohlig Suus przeprowadził wewnętrzny audyt funkcjonowania obszaru air&sea. Po przeanalizowaniu wniosków przeorganizowano struktury operacyjne i sprzedażowe.
Firma będzie prowadziła zcentralizowaną politykę frachtową opartą na współpracy z preferowanymi armatorami i liniami lotniczymi, z którymi ma zamiar realizować większość zleceń. 

źródło: Rohlig Suus

Moto
W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego. Jak zezłomujesz swój samochód trochę więcej
30 kwi 2024

W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego.

Przewoźnik nie zmieni tachografu do końca 2024 r. Kara to 10 tys. zł
30 kwi 2024

W Polsce ponad 300 tys. aut będzie musiało otrzymać nowy tachograf. Kiedy jest on konieczny i ile kosztuje jego montaż? To kluczowe pytania. Zwłaszcza że kara za nieprzystosowanie pojazdu do nowych wymogów to nawet 10 tys. zł.

Kolizja z dzikiem. Czy kierowca dostanie odszkodowanie? Jedyną nadzieją AC
30 kwi 2024

Kolizja ze zwierzęciem wcale nie jest rzadkim scenariuszem na polskich drogach. Jak się zachować w takim przypadku i czy kierowca może liczyć na odszkodowanie na naprawę auta? Sprawdźcie.

Sprzedaż auta bez aktualnego przeglądu. Możliwa czy nie?
29 kwi 2024

Brak ważnego przeglądu oznacza brak dopuszczenie do ruchu. Tylko czy to jest jednoznaczne z brakiem możliwości sprzedaży takiego auta? Przepisy nie mówią "nie", ale nie do końca mówią też "tak". Taka sytuacja oznacza kilka wyzwań.

Samochód z zagranicy w polskiej strefie czystego transportu. Jak kierowca ma zdobyć zieloną naklejkę na szybę?
29 kwi 2024

Zielona naklejka w SCT w Polsce zniknęła? Nie do końca. Obowiązek jej stosowania nadal będą mieli kierujący autami zarejestrowanymi za granicą. Jak zatem ją zdobyć? I co jeszcze warto wiedzieć na jej temat?

Konfiskata samochodów nietrzeźwym: w majówkę 2024 auta straci dwa tysiące kierowców, jak uniknąć kary
27 kwi 2024

Choć zapowiadane jest cofnięcie drastycznych przepisów, nadal obowiązuje nowe prawo według którego nietrzeźwemu kierowcy konfiskuje się auto. Gdyby obowiązywał już w ubiegłoroczną majówkę, samochody straciłoby prawie2 tys. kierowców. Jednak jeśli nawet przepisy zostaną złagodzone, to kary dla nietrzeźwych kierowców pozostaną nadal surowe.

Nowe kary dla kierowców przyjęte. Masowo polecą prawa jazdy
26 kwi 2024

Kierowców czeka rewolucja w karaniu za wykroczenia. Przepisy przyjęte przez Parament Europejski niosą poważne zmiany. Reforma ma przyczynić się do zmniejszenia liczby zabitych na europejskich drogach. Oto szczegóły…

Majówka może przynieść spadek cen paliw. Za benzynę Pb 95 możemy zapłacić od 6,61 do 6,72 zł za litr, a za Pb98 od 7,28 do 7,39 zł
26 kwi 2024

W nadchodzący majowy weekend, kierowcy mogą spodziewać się korzystniejszych cen paliw. Eksperci portalu e-petrol.pl prognozują spadek kosztów tankowania, a to z powodu promocji oferowanych przez stacje benzynowe.

Minister zapowiadał rejestrację aut przez internet. Kiedy to będzie możliwe? Data jest znana
26 kwi 2024

Rejestracja auta online będzie. To dobra informacja. Gorsza jest taka, że trzeba będzie na nią poczekać. Wstępnie szefostwo CEPiK mówi nawet o terminie 30 miesięcy. Czy taka rejestracja będzie wymagać wizyty w wydziale komunikacji?

Pożar samochodu elektrycznego. Co zrobić? Jak się zachować?
26 kwi 2024

Pożar Luciad Air w Warszawie sprawił, że na tapet powrócił temat pożarów samochodów elektrycznych. Jak w razie pojawienia się ognia powinien zachować się kierujący pojazdem i inni użytkownicy drogi? Jak gasić ogniwa zawarte w baterii?

pokaż więcej
Proszę czekać...