Sukces Forda – program "Gwarancja12"
REKLAMA
REKLAMA
Programu ochrony gwarancyjnej "Gwarancja12" dla aut marki Ford dotyczy pojazdów do 10 lat i przebiegu 200.000 km. Do programu mogą należeć pojazdy zarejestrowane w Polsce, spełniające powyższe warunki i sprawdzone w autoryzowanym serwisie Forda.
REKLAMA
"Gwarancja 12" kończy się automatycznie w momencie osiągnięcia przez pojazd przebiegu 200 000 km lub wieku 10 lat. Przebieg i wiek pojazdu jest sprawdzany na podstawie książki serwisowej pojazdu lub bez niej, po przeglądzie w serwisie i spełnieniu warunków.
Zobacz też: Ford Ranger otrzymał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP
REKLAMA
- Program Gwarancja 12 okazał się strzałem w dziesiątkę – powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska Sp. z o.o. - Porównując sprzedaż miesięczną w roku 2011 do roku 2010 obserwujemy wzrost zawieranych kontraktów na poziomie 25%. Mamy już także pierwszych klientów, którzy odnawiają kontrakt serwisowy na kolejny rok – naszym zdaniem świadczy to o bardzo dobrym przyjęciu tego programu przez klientów, a także o zapotrzebowaniu na tego typu produkty na rynku” – dodał D. Lech.
„Gwarancja 12” obejmuje najważniejsze podzespoły pojazdu m.in. silnik z wybranymi elementami osprzętu, układ przeniesienia napędu oraz skrzynię biegów oraz obudowy (jeśli uszkodzenie wywołane zostało przez awarię części objętej "Gwarancją 12") i płyny eksploatacyjne (niezbędne do naprawy). Oprócz tego w programie klient otrzymuje usługę Assistance 12, która w sytuacji awarii lub kolizji zapewni całodobową pomoc na drodze, przez 12 miesięcy od daty rozpoczęcia programu gwarancyjnego lub do następnego przeglądu. Koszt udziału w programie „Gwarancja 12’’ jest niezmienny od początku i wynosi 89 zł. Jeżeli pojazd zmieni właściciela w drodze sprzedaży program "Gwarancja 12" będzie nadal obowiązywał aż do ustalonego terminu zakończenia.
Zobacz też: Polski rynek wita Skodę Superb Laurin & Klement
Podczas programu klient ma obowiązek wykonywać wszystkie przeglądy okresowe w salonie Forda, podczas wizyty w serwisie musi okazać kopię umowy "Gwarancja 12".
-Doskonałe rezultaty sprzedaży nowych samochodów Ford na polskim rynku, które obserwujemy w ostatnich latach, wynikają także z szerokiego wachlarza usług serwisowych, które przygotowujemy we współpracy z autoryzowanymi serwisami Forda – powiedział Dariusz Lech.
Zobacz też: Niewidome osoby za kierownicą modeli Forda
Inne programy oferowane przez Forda:
1. Assistance12
Od października 2011 roku każdy klient, który wykona przegląd w Autoryzowanym Serwisie Forda otrzyma bezpłatnie Assistance12 na 12 miesięcy lub do następnego przeglądu.
2. Hotel Opon
(24 października- 31 grudnia) Autoryzowane Serwisy Forda zapraszają klientów od 24 października na wymianę opon. W ramach programu Hotel Opon klienci od kilku już lat mogą przechowywać opony w sposób bezpieczny i zgodny z wymaganiami producentów.
3. Program 5+
Oferta dla właścicieli samochodów 5 -10 letnich, przy zakupie i montażu części klient uzyskuje rabat: wiek pojazdu x2 czyli nawet do 20%.
Zobacz też: Nowa Mazda na targach w Tokio
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA