REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

508 RXH: pokaz możliwości marki Peugeot

Kształt oraz specyficzna linia nadwozia pozycjonują ten model w kategorii komfortowych samochodów. Podwyższony i poszerzony w stosunku do 508 SW, wyróżnia się między innymi umieszczonym pionowo reflektorom LED w kształcie pazurów, widocznych zarówno w dzień, jak i w nocy. Fot. Peugeot
Kształt oraz specyficzna linia nadwozia pozycjonują ten model w kategorii komfortowych samochodów. Podwyższony i poszerzony w stosunku do 508 SW, wyróżnia się między innymi umieszczonym pionowo reflektorom LED w kształcie pazurów, widocznych zarówno w dzień, jak i w nocy. Fot. Peugeot
Peugeot

REKLAMA

REKLAMA

Wiosną 2012 roku na rynki światowe trafi kolejna oryginalna propozycja Peugeota- model 508 RXH. Auto będzie wyposażone w napęd hybrydowy, który będzie składał się z silnika diesla i jednostki elektrycznej.

Wiosną 2011 roku zostały wprowadzone do sprzedaży modele 508 w wersji sedan oraz SW, które szybko znalazły duże uznanie wśród klientów. Dzięki elegancji, osiągom i wyposażeniu, hybrydowy diesel Peugeot 508 RXH jest kolejną ekskluzywną i wyrafinowaną propozycją, która podkreśla osiągnięcia marki w zakresie stylu, rozwiązań technologicznych oraz ekologii. 508 RXH,  zaprojektowany z jednostką napędową 2,0 l HDi FAP HYbrid4  jest pierwszym na świecie autem z hybrydowym silnikiem diesla. Dzięki maksymalnej mocy 147 kW (200 KM), napędowi na 4 koła oraz maksymalnemu momentowi obrotowemu wynoszącemu 450 Nm, 508 RXH jest funkcjonalny i przystosowany do każdych warunków na drodze. Ponadto tryb 100% napędu elektrycznego pozwala ograniczyć zużycie paliwa do poziomu poniżej 4,2 l/100 km w cyklu mieszanym oraz emisję COdo wartości niższej niż 109 g/km.

REKLAMA

Zobacz też: Peugeot 508 wyceniony

REKLAMA

W celu podkreślenia charakteru 508 RXH, jego wnętrze zostało wykończone najwyższej klasy materiałami, między innymi skórzaną tapicerką w różnych rodzajach, zaprojektowanych specjalnie dla tego modelu. Precyzyjne wykończenie i bogato wyposażone wnętrze wyraża charakter samochodu oraz jego duże zaawansowanie technologiczne. Wersja standardowa zapewnia komfort dzięki, m.in. systemowi otwierania i rozruchu bez kluczyka, elektrycznie sterowanym przednim siedzeniom, wyświetlaczowi typu Head-Up, felgom 18”, szklanemu panoramicznemu dachowi, przyciemnianym bocznym szybom - wielowarstwowym o zwiększonej izolacji akustycznej czy najnowszej generacji systemowi audio i nawigacji WIP Nav Plus.

Po wprowadzeniu do sprzedaży modelu 3008 HYbrid4, wraz z modelem 508 RXH Peugeot zapowiada kontynuację rozwoju swojej strategii łączenia przyjemności prowadzenia z dbałością o środowisko naturalne poprzez zastosowanie technologii Hybrid4 w następnych modelach.

Zobacz też: 5 lat gwarancji dla Peugeot 508

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Światowa premiera 508 RXH odbędzie się podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie, we wrześniu 2011 roku, a do salonów 508RXH trafi wiosną 2012 roku.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA