Ponad 15 tys. Toyot RAV4 musi wrócić do serwisu
REKLAMA
REKLAMA
Ponad 15 tys. Toyot RAV4 zarejestrowanych w Polsce musi wrócić do serwisu
Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomiła Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Toyota RAV4, wyprodukowane w Japonii od 26.05.2005 r. do 20.11.2012 r. mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.
REKLAMA
Poinformowano, że przedmiotowe pojazdy są wyposażone w 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przeznaczone dla pasażerów siedzących po bokach w drugim rzędzie siedzeń. Fragment pasa przebiega w pobliżu metalowych elementów podstawy siedziska. Podczas kolizji z dużą prędkością i z określonego kierunku może dojść do kontaktu pasa z podstawą i jego przerwania. W rezultacie wzrasta ryzyko nieskutecznej ochrony pasażerów przed skutkami zderzenia.
Kampanią naprawczą objętych jest w Polsce 15 098 samochodów.
Zobacz też: Toyota będzie drukowała fotele w technologi 3D?
Na czym będzie polegała naprawa?
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą listownie zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi w celu bezpłatnego montażu plastikowej osłony metalowej ramy siedziska.
Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o. (adres: ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa; tel.: 22 449 05 00).
Źródło: UOKiK
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.