REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Bezdotykowe karty paliwowe z chipem

Subskrybuj nas na Youtube
IDS jako pierwszy dystrybutor paliw wprowadza bezdotykowe karty paliwowe z chipem na rynek profesjonalnego transportu
IDS jako pierwszy dystrybutor paliw wprowadza bezdotykowe karty paliwowe z chipem na rynek profesjonalnego transportu
International Diesel Service

REKLAMA

REKLAMA

Jeden z dystrybutorów paliw wprowadził do oferty skierowanej do firm zajmujących się transportem, bezdotykowe karty z chipem. Maja m.in. zwiększyć bezpieczeństwo tankowania.

Bezdotykowe karty paliwowe

International Diesel Services (IDS) jako pierwszy dystrybutor paliw wprowadza bezdotykowe karty paliwowe z chipem dla swoich Klientów w sektorze transportu. Nowe bezdotykowe karty paliwowe zapewnią wyższy poziom bezpieczeństwa i kontroli podczas płacenia za tankowanie.

REKLAMA

REKLAMA

Nowa karta paliwowa IDS jest bezdotykową kartą wyposażoną w chip RFID oraz osobisty kod PIN. Nie musi ona być przepuszczana przez terminal płatniczy, dzięki czemu będzie można zagwarantować Klientom bezpieczeństwo i szybkość transakcji na najwyższym poziomie. Dzięki tej karcie IDS umacnia swoją pozycję na rynku jako dostawca najbezpieczniejszych rozwiązań paliwowych dla sektora profesjonalnego.

IDS dysponuje już bezpiecznymi stacjami paliwowymi z centralnym systemem autoryzacji online przy każdej transakcji, zespołem bezpieczeństwa, który codziennie monitoruje wszystkie transakcje oraz całodobowym Działem Obsługi Klienta, który może np. zablokować kartę kierowcy w przypadku kradzieży. Ponadto Klienci IDS, mogą zarządzać swoją kartą poprzez stronę internetową i np. zablokować ją lub ustawiać maksymalne ilości tankowanego paliwa.

Bezdotykowe karty wyposażone są w najnowocześniejsze chipy RFID, dzięki którym karty IDS stanowią rozwiązanie najwyższej klasy w sektorze transportowym. Bezdotykowa karta chip zostaje odczytana po zbliżeniu jej do terminala płatniczego, po czym wprowadza się kod PIN, a transakcja jest centralnie autoryzowana. Karty zostały wyprodukowane zgodnie z najnowszymi standardami bezpieczeństwa.

Zobacz też: Test Skoda Fabia 1.2 TSI/105 KM

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W przyszłości karty dotykowe będą współpracowały z kartą kierowcy

Wprowadzenie nowych bezdotykowych kart paliwowych jest już dużym krokiem naprzód w zakresie bezpieczeństwa transakcji, ale IDS ma w planach kolejne innowacje, jak np. system 2 bezdotykowych kart. Ten system współpracuje z kartą ciężarówki i kartą kierowcy: pierwsza karta musi znajdować się w pojeździe. Druga karta stanowić będzie kartę płatniczą, przypisaną do konkretnego kierowcy, który jako jedyny będzie mieć dostęp do kodu PIN. Paliwo zostanie wydane dopiero, gdy obie karty będą zarejestrowane w centrali w tej samej lokalizacji i gdy kierowca wprowadzi poprawny kod PIN.

Zobacz też: Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM

„Dla IDS bezpieczeństwo i kontrola są najważniejsze. Dlatego też posiadamy system monitoringu, centralny system autoryzacji transakcji online oraz zespół bezpieczeństwa, którego zadaniem jest wykrywanie i badanie podejrzanych transakcji. Wprowadzenie nowych kart paliwowych jest kolejnym krokiem w dążeniu do najwyższego poziomu bezpieczeństwa i jak najbardziej rozbudowanego systemu kontroli,” mówi Pieter Declerck, Dyrektor Generalny IDS. „W przeciętnej firmie transportowej koszty zużycia paliwa stanowią 35% wszystkich kosztów. Poprzez tę innowację na skalę europejską oferujemy przedsiębiorstwom transportowym rozwiązanie, dzięki któremu będą one mogły radzić sobie z ryzykiem na poziomie krajowym i międzynarodowym.”

Źródło: International Diesel Service

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA