REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Bezdotykowe karty paliwowe z chipem

Subskrybuj nas na Youtube
IDS jako pierwszy dystrybutor paliw wprowadza bezdotykowe karty paliwowe z chipem na rynek profesjonalnego transportu
IDS jako pierwszy dystrybutor paliw wprowadza bezdotykowe karty paliwowe z chipem na rynek profesjonalnego transportu
International Diesel Service

REKLAMA

REKLAMA

Jeden z dystrybutorów paliw wprowadził do oferty skierowanej do firm zajmujących się transportem, bezdotykowe karty z chipem. Maja m.in. zwiększyć bezpieczeństwo tankowania.

Bezdotykowe karty paliwowe

International Diesel Services (IDS) jako pierwszy dystrybutor paliw wprowadza bezdotykowe karty paliwowe z chipem dla swoich Klientów w sektorze transportu. Nowe bezdotykowe karty paliwowe zapewnią wyższy poziom bezpieczeństwa i kontroli podczas płacenia za tankowanie.

REKLAMA

REKLAMA

Nowa karta paliwowa IDS jest bezdotykową kartą wyposażoną w chip RFID oraz osobisty kod PIN. Nie musi ona być przepuszczana przez terminal płatniczy, dzięki czemu będzie można zagwarantować Klientom bezpieczeństwo i szybkość transakcji na najwyższym poziomie. Dzięki tej karcie IDS umacnia swoją pozycję na rynku jako dostawca najbezpieczniejszych rozwiązań paliwowych dla sektora profesjonalnego.

IDS dysponuje już bezpiecznymi stacjami paliwowymi z centralnym systemem autoryzacji online przy każdej transakcji, zespołem bezpieczeństwa, który codziennie monitoruje wszystkie transakcje oraz całodobowym Działem Obsługi Klienta, który może np. zablokować kartę kierowcy w przypadku kradzieży. Ponadto Klienci IDS, mogą zarządzać swoją kartą poprzez stronę internetową i np. zablokować ją lub ustawiać maksymalne ilości tankowanego paliwa.

Bezdotykowe karty wyposażone są w najnowocześniejsze chipy RFID, dzięki którym karty IDS stanowią rozwiązanie najwyższej klasy w sektorze transportowym. Bezdotykowa karta chip zostaje odczytana po zbliżeniu jej do terminala płatniczego, po czym wprowadza się kod PIN, a transakcja jest centralnie autoryzowana. Karty zostały wyprodukowane zgodnie z najnowszymi standardami bezpieczeństwa.

Zobacz też: Test Skoda Fabia 1.2 TSI/105 KM

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W przyszłości karty dotykowe będą współpracowały z kartą kierowcy

Wprowadzenie nowych bezdotykowych kart paliwowych jest już dużym krokiem naprzód w zakresie bezpieczeństwa transakcji, ale IDS ma w planach kolejne innowacje, jak np. system 2 bezdotykowych kart. Ten system współpracuje z kartą ciężarówki i kartą kierowcy: pierwsza karta musi znajdować się w pojeździe. Druga karta stanowić będzie kartę płatniczą, przypisaną do konkretnego kierowcy, który jako jedyny będzie mieć dostęp do kodu PIN. Paliwo zostanie wydane dopiero, gdy obie karty będą zarejestrowane w centrali w tej samej lokalizacji i gdy kierowca wprowadzi poprawny kod PIN.

Zobacz też: Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM

„Dla IDS bezpieczeństwo i kontrola są najważniejsze. Dlatego też posiadamy system monitoringu, centralny system autoryzacji transakcji online oraz zespół bezpieczeństwa, którego zadaniem jest wykrywanie i badanie podejrzanych transakcji. Wprowadzenie nowych kart paliwowych jest kolejnym krokiem w dążeniu do najwyższego poziomu bezpieczeństwa i jak najbardziej rozbudowanego systemu kontroli,” mówi Pieter Declerck, Dyrektor Generalny IDS. „W przeciętnej firmie transportowej koszty zużycia paliwa stanowią 35% wszystkich kosztów. Poprzez tę innowację na skalę europejską oferujemy przedsiębiorstwom transportowym rozwiązanie, dzięki któremu będą one mogły radzić sobie z ryzykiem na poziomie krajowym i międzynarodowym.”

Źródło: International Diesel Service

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Punkty karne 2025. Jak je sprawdzić, zmniejszyć liczbę i nie stracić prawa jazdy?

Jeden mandat potrafi kosztować nie tylko kilkaset złotych, ale też kilka punktów karnych, które w 2025 roku trudniej niż kiedykolwiek zredukować. Po przekroczeniu limitu kierowca ryzykuje utratę prawa jazdy, a ubezpieczyciel może podnieść składkę OC nawet o kilkadziesiąt procent. Sprawdź, jak kontrolować swoje punkty, kiedy grozi Ci odebranie uprawnień i czy kurs redukcyjny rzeczywiście się opłaca.

76-latek potrącił trójkę dzieci. Wypadki z udziałem seniorów – czy powinni tracić prawo jazdy?

W czerwcu 2025 r. 85‑letni kierowca wjechał samochodem do centrum handlowego w Gdyni – na szczęście bez ofiar. Teraz, 17 sierpnia, 76‑latek w Oleśnicy potrącił trzy dziewczynki na przejściu dla pieszych. Dzieci zostały zabrane do szpitala, a policja zatrzymała uprawnienia mężczyzny, który jechał bez wymaganej kategorii prawa jazdy. Te dramatyczne zdarzenia wywołały ponowną falę debat: czy wiek powinien decydować o zabieraniu prawa jazdy, czy najważniejsze są regularne badania zdrowia i sprawność psychomotoryczna?

149 zł zamiast 98 zł za badanie techniczne pojazdu. Stawki nie były zmieniane od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia

Stawki za badanie techniczne pojazdu pójdą w górę. Zamiast 98 zł zapłacimy 149 zł. Co więcej, kwota ta będzie okresowo waloryzowana. Obecna nie wzrosła od 20 lat. Jest projekt rozporządzenia.

KGP: 123 264 interwencji, 619 wypadków drogowych, 56 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 123 264 interwencji. Byli wzywani do 619 wypadków drogowych.

REKLAMA

Tachografy: dofinansowanie 2025

Będzie dofinansowanie do wymiany tachografów dla przewoźników ze środków KPO. Nowe tachografy G2V2 mają być używane obowiązkowo już od 19 sierpnia 2025 r. Tymczasem jest dopiero projekt rozporządzenia o udzieleniu pomocy de minimis na częściowe lub całkowite refinansowanie wymiany tachografów.

Kierowca autobusu był pijany i pod wpływem narkotyków, dodatkowo jechał z pękniętą szybą czołową. Odpowie przed sądem

Pijany i pod wpływem środków odurzających kierowca prowadził jeden z miejskich autobusów w Radomiu. Teraz grozi mu do trzech lat pozbawienia wolności, kara grzywny i zakaz prowadzenia pojazdów.

KGP: 114 643 interwencji, 456 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 114 643 interwencji. Byli wzywani do 456 wypadków drogowych.

Wymiana kart kierowców i problemy z tachografami G2V2. Będą nowe przepisy

Kierowcy nie mogą wymienić kart do starszych tachografów na nowe, odpowiednie dla tachografów G2V2. Jedyną możliwością wymiany kart jest sytuacja utraty lub zniszczenia kart. Trwają prace nad nowymi przepisami.

REKLAMA

5 powodów, przez które możesz stracić prawo jazdy w 2025 roku – nie tylko punkty i alkohol

Stracić prawo jazdy możesz szybciej, niż myślisz. W 2025 roku wystarczy jeden nieprzemyślany manewr, by pożegnać się z uprawnieniami. Nawet jeśli masz za sobą lata bezkolizyjnej jazdy. Coraz surowsze przepisy sprawiają, że kierowcy tracą dokumenty nie tylko za alkohol czy nadmiar punktów, ale także za błędy, które wcześniej uchodziły płazem. Poznaj 5 sytuacji, które najczęściej kończą się odebraniem prawa jazdy – i dowiedz się, czego unikać.

Do kiedy są przedłużone kontrole na granicach z Niemcami i Litwą?

Przedłużono kontrole na granicach z Niemcami i Litwą. Przedsiębiorcy spodziewali się takiego posunięcia. Do kiedy granice będą kontrolowane? Jakie są relacje Polski z sąsiadami?

REKLAMA