REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Multimarkowy salon samochodowy? Grupa Bemo rozwija sieć

Subskrybuj nas na Youtube
Multimarkowy salon samochodowy
Multimarkowy salon samochodowy? Grupa Bemo rozwija sieć
Materiały Grupa Bemo

REKLAMA

REKLAMA

Multimarkowy salon samochodowy to zaledwie pierwszy z punktów rozwoju dealerskiej Grupy Bemo na mapie Polski. Jaki jeszcze jest plan?

Multimarkowy salon samochodowy. Falenty z imponującym planem

Pisząc o multimarkowym salonie samochodowym Grupy Bemo mamy oczywiście na myśli obiekt w Falentach. To ogromna inwestycja, przed którą postawiony został ważny cel. Ma podsumować 30 lat działalności firmy w Polsce. Zapowiedź tej realizacji brzmi mocno imponująco. Na 5 tys. m2 klienci będą mogli zakupić oraz serwisować u autoryzowanego dealera pojazdy różnych marek. Obecnie w pawilonie handlowym w Falentach, który pełni funkcję przejściowego rozwiązania, sprzedawane są pojazdy używane oraz nowe pojazdy z portfolio marki Opel.

REKLAMA

Ważne

Uzupełnieniem oferty stanie się przestrzeń o wielkości kolejnych 5 tys. m2. Plac ten będzie służył ekspozycji samochodów używanych.

W Bemo dbamy o to, by jako partner zapewniać bezpieczeństwo, skuteczność i pełną współpracę w zakresie osiągania wspólnych celów. Doskonałym przykładem, który pokazuje, jak to owocuje, jest współpraca z Grupą Stellantis. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa i w trakcie budowy jest właśnie nasza nowa flagowa lokalizacja w Falentach koło Warszawy. To wyjątkowy obiekt, który w jednym miejscu będzie oferować pojazdy różnych marek – podsumowuje Łukasz Janicki, Dyrektor Sprzedaży Marek Stellantis w Grupie Bemo.

Bo multimarkowy salon samochodowy to początek planów Grupy Bemo

Plany dotyczące miejscowości Falenty pod Warszawą to jednak dopiero pierwszy z punktów na mapie. Bo część realizacji dokonuje się już dziś. A właściwie to dokonała się. Z początkiem marca Grupa Bemo otworzyła w Łodzi swój drugi obiekt – Auto Club. To trzecia uruchomiona w tym kwartale jednostka, która będzie obsługiwać zarówno nowych, jak i obecnych Klientów marki Opel. Łódzka lokalizacja na razie będzie rozwijać sprzedaż samochodów ze znaczkiem Opel, a już za miesiąc mapę sieci Auto Club o marki Citroen i Peugeot uzupełni obiekt w Szczecinie.

Grupa Bemo zaczynała nieśmiało. Początki dotyczyły salonu Peugeota

REKLAMA

Grupa Bemo od kilku lat rozwija swoje portfolio dealerskie o kolejne marki i lokalizacje. W 2014 roku rozpoczęła sprzedaż i świadczenie usług serwisowych dla marki Peugeot w Poznaniu, a w 2018 roku dla marki Citroen. Od tamtej pory w Grupie pojawiła się także marka DS, której Grupa Bemo jest dziś jedynym dealerem oraz autoryzowanym punktem serwisowym w województwie wielkopolskim.

Dziś stabilnie funkcjonują salony Auto Club w Poznaniu, przy ulicy Opłotki 15 oraz w Złotnikach, przy ul. Obornickiej 4. Oba obiekty od ubiegłego roku oferują pojazdy marek Peugeot i Citroen, a od lutego br. także marki Opel.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Grupa Bemo to też auta używane i krótkoterminowy wynajem

Jako jedna z największych grup dealerskich w Polsce stale obserwujemy rynek i poszukujemy nowych możliwości rozwoju biznesu. Obok inwestycji w nasze projekty dealerskie, poszerzamy sieci sprzedaży samochodów używanych czy GB Rent, spółki skupionej na krótkoterminowym wynajmie aut klientom indywidualnym i biznesowym – mówi Piotr Mrugalski, Prezes Grupy Bemo.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zielone strzałki wracają do gry – czas skończyć z absurdami, które blokują miasta

W ostatnich latach wiele polskich miast zdecydowało się na masowe usuwanie zielonych strzałek warunkowego skrętu. Efekt? Większe korki, mniejsza przepustowość skrzyżowań i rosnąca frustracja kierowców. Tymczasem te niepozorne zielone strzałki mogłyby i powinny poprawiać płynność ruchu, usprawniać komunikację w centrach miast i ograniczać emisję spalin. Pora na zdroworozsądkową korektę.

KGP: 107 596 interwencji, 356 wypadków drogowych, 30 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 107 596 interwencji. Byli wzywani do 356 wypadków drogowych.

Autogaz mimo wzrostu cen nic nie traci na popularności. Czy Polska pod względem samochodów napędzanych gazem jest wyjątkiem w Europie

Polska jest największym rynkiem autogazu w Europie, z ponad 3,5 milionami pojazdów zasilanych gazem płynnym, wyprzedzając Włochy. Jak wynika z danych rynkowych, autogaz pozostaje jednym z najtańszych i najpowszechniej dostępnych paliw w kraju, oferowanym na 7,4 tys. stacji.

Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

REKLAMA

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

REKLAMA

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

REKLAMA