REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

GreenWay i Mazda - współpraca na rzecz elektryków

GreenWay i Mazda - współpraca na rzecz elektryków
GreenWay i Mazda - współpraca na rzecz elektryków
Mazda

REKLAMA

REKLAMA

Polski oddział firmy GreenWay ogłosił właśnie, że zaczyna współpracę z Mazdą. Na czym ma ona polegać? Firma na początek zbuduje ładowarki przy salonach japońskiej marki nad Wisłą. Na tym jednak nie koniec...

GreenWay Polska to firma działająca od roku 2016. W chwili obecnej jest ona największym operatorem systemów ładowania samochodów elektrycznych nad Wisłą. A to sprawia, że Mazda od dłuższego czasu upatrywała w niej idealnego partnera dla nowych działań. O jakich działaniach mowa? Umowa o współpracy zakłada w pierwszej kolejności montaż ładowarek przy salonach japońskiej marki w Polsce oraz w centrali firmy w Warszawie. Punkty pojawią się w ciągu najbliższych 2 lat. Co ważne, GreenWay ma odpowiadać nie tylko za ich budowę, ale i zarządzanie.

REKLAMA

Stacje ładowania na początek. Później ładowarki do aut!

REKLAMA

Jako że Mazda przymierza się do wprowadzenia na rynek pierwszego elektrycznego crossovera, budowa punktów ładowania staje się koniecznością. Stacje pozwolą na "tankowanie" zarówno samochodów demonstracyjnych, jak i tych pozostawionych przez klientów w serwisie. To jednak nie wyczerpuje jeszcze zakresu współpracy japońskiej marki z siecią GreenWay. Firma zobowiązała się bowiem do dostarczenia Mazdzie ładowarek domowych, przeznaczonych dla właścicieli nowo zakupionych samochodów elektrycznych japońskiego producenta. Urządzenia te będą przekazywane klientom wraz z zakupem Mazdy MX-30 z limitowanej serii First Edition.

Cieszymy się, że nasze pierwsze kroki przy wprowadzaniu elektrycznej Mazdy MX-30 będziemy stawiać z partnerem, który ma w Polsce największe doświadczenie w zakresie instalacji i obsługi stacji ładowania. Nasza sieć dealerska zmienia się zgodnie z najnowszymi trendami w motoryzacji, a elektromobilność wymaga też zmiany przyzwyczajeń i dotychczasowych zachowań klienta. Posiadanie domowego wallboxa jest, według nas, warunkiem koniecznym do osiągnięcia pełnej satysfakcji z korzystania z samochodu elektrycznego na co dzień. - powiedział Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales and Customer Experience w Mazda Motor Poland.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Elektryki jeździły po Warszawie już pół wieku temu

Samochody elektryczne to wcale nie nowość. Już w latach 70. można było zwiedzać Warszawę takim autem. Do celów obsługi ruchu turystycznego wykorzystywano krajowe melexy. Takie zwiedzanie cieszyło się dużym zainteresowaniem.

Polacy kupują coraz częściej używane auta z silnikiem elektrycznym, jakich marek najczęściej

Używane auta z takim napędem nie są zbyt chętnie kupowane, a z pewnością duży wpływ na to ma fakt, iż dopłaty do elektryków dotyczą wyłącznie nowych pojazdów. Używane samochody chętnie kupują mieszkańcy bloków, a tam nie ma warunków do ładowania. I to jest zapewne druga przyczyna.

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk?

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk? Co z programem dopłat do zakupu samochodów elektrycznych? Czemu Polacy nie są przekonani do samochodów elektrycznych? Które samochody elektryczne są w Polsce najpopularniejsze?

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce. Kto odpowiada za stan dróg? Czy urzędnicy powinni płacić mandaty? Co by było gdyby istniał urząd zamykający dziurawe ulice?

REKLAMA

KGP: 99 430 interwencji, 275 wypadków drogowych, 21 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 430 interwencji. Byli wzywani do 275 wypadków drogowych.

Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

REKLAMA

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

REKLAMA