REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Cztery lata gwarancji w SEAT

Tomasz Korniejew
Nowy Seat Leon -tył
Nowy Seat Leon -tył

REKLAMA

REKLAMA

SEAT próbuje odzyskać dobrą pozycję na polskim rynku i po wprowadzeniu do sprzedaży cieszącego się zainteresowaniem kompaktowego Leona, hiszpańska marka oferuje czteroletnią gwarancję na wszystkie modele, które są w ofercie.

Przez ostatnie kilka lat marka SEAT regularnie traciła pozycję na polskim rynku. Jeszcze pod koniec lat 90. ubiegłego wieku modele Ibiza, czy Cordoba z powodzeniem walczyły niemiecką precyzją i hiszpańskim temperamentem o portfele polskich kierowców, by potem oddać pole walki głównie Skodzie. Całkiem niedawno dały się słyszeć wyraźne głosy malkontentów o rychłym końcu hiszpańskiej marki.

REKLAMA

Zobacz też: Nowy Seat Leon SC - opis modelu

REKLAMA

Tymczasem właściciel SEAT'a - Volkswagen Group zdecydował, że uatrakcyjni skromną gamę modelową SEATA, najnowszą generacją cenionego, kompaktowego modelu Leon. Co więcej, w sprzedaży samochodów hiszpańskiej marki na polskim rynku, wyręczył prywatnego importera oficjalny przedstawiciel koncernu - Volkswagen Group Polska. Tym samym SEAT zyskał w Polsce zaplecze, którego potrzebował w walce na coraz trudniejszym rynku.

Ale modernizacja portfolio modelowego to nie jedyny magnes dla klientów w Polsce. Od stycznia 2014 roku wszystkie nowe samochody SEAT-a są dostępne z gwarancją na 4 lata lub do 120 000 km przebiegu, w tym dwa pierwsze lata bez limitu kilometrów. Jeżeli w tym okresie pojawi się usterka spowodowana wadą fabryczną lub materiałową, dowolny Punkt Serwisowy marki przeprowadzi naprawę gwarancyjną niepodlegającą opłacie, wykorzystując wyłącznie oryginalne części.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Pierwsza jazda - Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM

4-letnia gwarancja obejmuje wszystkie oferowane na polskim rynku modele:

Mii - od 33 200 zł,
Ibiza – od 40 800 zł,
Toledo – od 48 200 zł,
Leon – od 53 100 zł,
Altea – od 65 200 zł,
Alhambra – od 100 800 zł.

Źródło: Materiały prasowe SEAT

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

REKLAMA

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

KGP: 96 923 interwencji, 247 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 96 923 interwencji. Byli wzywani do 247 wypadków drogowych.

NaszEauto nie dla wszystkich. Kto nie skorzysta z programu?

Dlaczego program NaszEauto (dawniej „Mój Elektryk 2.0”) mający wspierać elektromobilność w Polsce budzi kontrowersje? Kto, po wprowadzonych w drugiej edycji zmianach, nie ma możliwości skorzystać z dofinasowania?

Jazda pod prąd na S7. 66-latka nie wiedziała, w którym miejscu popełniła błąd

Nietypowe zgłoszenie odebrali policjanci na skrzynkę "Stop agresji drogowej". Na nagraniu, które podesłał kierowca, widać auto jadące drogą ekspresową pod prąd. 66-latka nie zdawała sobie sprawy z tego, że jechała niezgodnie z przepisami.

REKLAMA

Odcinkowy pomiar prędkości, system RedLight i fotoradar [Nowe lokalizacje]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego odcinkowego pomiaru prędkości, systemu RedLight w nowej lokalizacji oraz fotoradaru. Gdzie kierowcy nieprzestrzegający przepisów ruchu drogowego mogą liczyć się z mandatami i punktami karnymi?

Branża TSL w 2025 r. - najważniejsze trendy. Transformacja cyfrowa, regionalizacja łańcuchów dostaw, restrukturyzacja

W 2025 r. spodziewane jest ożywienie polskiej gospodarki. Według prognoz PKB wzrośnie do 3,7 proc. wobec 3,1 proc. w 2024 roku. – Aby wykorzystać prognozowane przyspieszenie firmy muszą wziąć pod uwagę trendy, które będą kształtować sektor transportu, spedycji i logistyki w 2025 roku, jednocześnie zmieniając oblicze całej branży – mówi Joanna Porath, właścicielka agencji celnej AC Porath.

REKLAMA