REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe gadżety w autach BMW

Nowe gadżety w autach BMW
Nowe gadżety w autach BMW
TomTom

REKLAMA

REKLAMA

Firma TomTom zawarła partnerstwo z producentem aut BMW, na mocy którego zamontuje swoje urządzenia nawigacyjne GO LIVE w samochodach BMW serii 1, serii 3, X1 oraz X3. Dealerzy BMW w Europie mogą już teraz instalować urządzenia TomTom zaprojektowane tak, aby automatycznie łączyły się z istniejącymi samochodowymi systemami rozrywkowymi BMW. Usługi TomTom LIVE obejmują m.in. TomTom HD Traffic, źródło bieżących informacji o ruchu drogowym.

Specjalnie zaprojektowany uchwyt pozwala przymocować pięciocalowe urządzenie TomTom z ekranem dotykowym do deski rozdzielczej. Urządzenie integruje się z samochodowym systemem rozrywkowym BMW za pośrednictwem aktywnego portu. Wskazówki nawigacyjne oraz prowadzone rozmowy telefoniczne są przekierowywane na głośniki samochodu i tymczasowo wyciszane są inne źródła dźwięku, aby kierowca słyszał instrukcje albo rozmówcę  głośno i wyraźnie.

REKLAMA

Klienci BMW będą mogli korzystać z udogodnień, które oferują połączone usługi TomTom, w tym HD Traffic. Usługa ta pomoże pokonywać korki, pozwalając podróżować szybciej, bezpieczniej i łatwiej.

Aby nabyć nawigację TomTom Go LIVE PND dopasowaną do deski rozdzielczej, kierowcy BMW mogą odwiedzić swoich/lokalnych dealerów.

Zobacz też: Nowa nawigacja dla kierowców ciężarówek

Dostępność

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Urządzenie TomTom LIVE PND jest dostępne jako zintegrowane rozwiązanie do wybranych modeli samochodów BMW serii 1, serii 3, X1 oraz  X3.

Kierowcy mogą odwiedzić lokalnego dealera BMW, aby zainstalować urządzenie w samochodzie. Zintegrowane rozwiązanie jest dostępne w Europie.

Zobacz też: Kanadyjczycy zainwestują w FSO

Informacje dodatkowe

Funkcje zintegrowanego urządzenia nawigacyjnego:

  • 5-calowy ekran dotykowy. Kierowcy widzą więcej i jadą bardziej komfortowo dzięki ekranowi w rozmiarze XXL. Technologia dotykowa zapewnia najłatwiejszą obsługę.
  • Ścisła integracja z samochodowym systemem rozrywkowym BMW. Urządzenie nawigacyjne wykorzystuje głośniki samochodu, aby dostarczać wskazówek najwyższej jakości. Wszystkie inne kanały dźwiękowe (radio, CD itd.) są tymczasowo wyciszane.
  • Usługi LIVE. Roczny bezpłatny dostęp do usług LIVE które zapewniają najdokładniejsze informacje w czasie rzeczywistym. Pakiet Live zawiera usługę TomTom HD Traffic, która wyznacza najszybsze trasy omijając korki. Usługi Search & Go to m.in. TripAdvisor, Expedia oraz wyszukiwanie lokalne z TomTom Places.
  • IQ Routes. Używając rzeczywistych informacji o przebiegu podróży udostępnianych przez miliony kierowców, usługa ta oferuje najlepsze trasy i najdokładniejsze godziny przyjazdu o każdej porze dnia.
  • Zaawansowany asystent pasa ruchu. Zapewnia kierowcom dodatkowe wskazówki podczas jazdy przez skomplikowane skrzyżowania. 
  • Zestaw głośnomówiący Bluetooth®. Kierowcy mogą bezpiecznie wykonywać i odbierać połączenia podczas jazdy.
  • Mapy 45 europejskich krajów.
  • Dostęp do aplikacji  MyTomTom. Kierowcy mogą aktualizować swoje urządzenie i zarządzać nim za pomocą aplikacji  MyTomTom. Oprócz innych aktualizacji mogą pobierać codzienne, bezpłatne poprawki do map udostępnianie przez społeczność Map Share.

Zobacz też: Volkswagen inwestuje w Rosji 250 mln Euro

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Strefa czystego transportu w Warszawie. RPO ma wątpliwości: nieracjonalne zróżnicowanie właścicieli aut na benzynę i z silnikiem Diesla

    Rzecznik Praw Obywatelskich ma wątpliwości prawne odnośnie zasad na jakich ma działać strefa czystego transportu (STC) w Warszawie. Dlatego skierował 27 lutego 2024 r. wystąpienie do Biura Zarządzania Ruchem Drogowym Urzędu m. st. Warszawy. Z uchwały Rady m. st. Warszawy w sprawie STC wynika, że (w zakresie wyłączeń od zakazu wjazdu), pojazdy z silnikami benzynowymi mogą spełniać niższe normy emisji szkodliwych substancji w stosunku do pojazdów z silnikami Diesla. Rzecznik Praw Obywatelskich ma obawy, czy takie zróżnicowanie spełnia standardy konstytucyjne, które gwarantują obywatelom prawo do równego traktowania przez władze publiczne. Ponadto RPO zwrócił uwagę na fakt, że czasowe prawo do wjazdu do stołecznej strefy czystego transportu samochodami niespełniającymi europejskich wymogów norm spalania ma przysługiwać mieszkańcom Warszawy, którzy w niej rozliczają podatki. Ale nie wyjaśniono powodów pominięcia tych mieszkańców, którzy nie rozliczają się w stolicy albo też dopiero to uczynią. 

    Uniknięcie mandatu metodą na Ukraińca. Czyli sposób Polaków na grzywny z fotoradaru

    Polscy kierowcy znaleźli lukę w przepisach. Mają sposób uniknięcia mandatu z fotoradaru. Metoda nazywa się metodą na Ukraińca. Na czym polega i przede wszystkim czy jest skuteczna?

    Nowe tachografy staną się standardem w 2024 r. Za brak urządzenia nawet 12 000 kary

    Inteligentne tachografy staną się standardem w ciężarówkach jeszcze w tym roku. W takie właśnie urządzenia trzeba będzie wyposażyć pojazdy. Wszystkie w ruchu międzynarodowym! Brak tachografu G2 może oznaczać nawet 12 000 zł mandatu.

    Wzrost opłaty za przegląd nieunikniony. Ile będzie kosztować badanie techniczne w 2024 r.? Pojawia się kilka kwot

    Zmiana wysokości opłat za przegląd techniczny jest tylko kwestią czasu. Aktualne stawki były ustalone 20 lat temu. W tym czasie inflacja sięgnęła 85 proc. Czy o tyle wzrośnie opłata w SKP? To mogą wyjaśnić rządowe konsultacje.

    REKLAMA

    Rewolucyjne przepisy drogowe w 2024 r. Kierowcy będą musieli nawet... dziwnie otwierać drzwi

    Unia Europejska chce, aby kierowca na egzaminie otwierał drzwi w aucie za pomocą chwytu holenderskiego. Skąd wziął się ten absurdalny pomysł? Co tak naprawdę daje dziwne otwieranie drzwi? I jakie jeszcze zmiany w przepisach szykuje UE?

    Budują stacje ładowania na potęgę. Powerdot postawi w Polsce w sumie 1750 punktów ładowania dla elektryków

    Kierowcy mogli nie słyszeć o firmie Powerdot, ale jej ładowarki z pewnością już widzieli. To one stoją przy sklepach Biedronka. 600 punktów przed marketami tej sieci to jednak ułamek planów firmy dla Polski.

    Kiedy pieszy, przechodząc przez jezdnię poza pasami, również ma pierwszeństwo?

    Pasy są azylem dla pieszych przechodzących przez jezdnię? Tak, ale nie tylko one. Polskie przepisy drogowe przewidują bowiem przypadki, w których pieszy będzie miał pierwszeństwo także podczas przechodzenia przez jezdnię poza pasami. Oto i one.

    Mandat za telefon na pasach w 2024 r. Kara dotyczy tylko przejść dla pieszych?

    Pieszy może dostać mandat za używanie telefonu podczas przechodzenia przez przejście. W tym punkcie rodzi się jednak kilka pytań. Ile wynosi kara? Kiedy konkretnie można dostać mandat? I czy dotyczy to tylko przejść dla pieszych? Odpowiedzmy.

    REKLAMA

    Ile kosztuje Opel Corsa Hybrid w 2024 r.? Oto cennik MHEV-a 100 KM i 136 KM

    Piąta generacja Opla Corsy otrzymała niedawno lifting. Wraz z nim pojawiły się nowe wersje napędowe. Właśnie do sprzedaży w Polsce wszedł model o zasilaniu spalinowo-elektrycznym. A trzeba za niego zapłacić... No właśnie, ile?

    Wrocław z nowym odcinkowym pomiarem prędkości. Kamery mają eliminować piratów drogowych na wjazdówce do miasta

    Wjazd do Wrocławia od al. Sobieskiego będzie kolejnym punktem, w którym ustawiony zostanie odcinkowy pomiar prędkości. OPP to nowy pomysł władz miasta. Wcześniej chciały one ograniczyć na tym odcinku dopuszczalną prędkość z 70 do 50 km/h. To jednak nie spodobało się kierowcom.

    REKLAMA