REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł

Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Cennik Mercedesa EQE został opublikowany przez polskiego importera. I płynie z niego jedna informacja. Tanio niestety nie jest! Gwiazda swoje kosztuje.

Mercedes EQE SUV. Dane techniczne

Elektryczny Mercedes EQE w momencie rynkowego debiutu w Polsce, będzie dostępny w jednym z czterech wariantów. W palecie pojawią się modele:

REKLAMA

REKLAMA

  • EQE 350+ – moc 292 KM, moment obrotowy 565 Nm, zasięg WLTP 486 – 596 km,
  • EQE 350 4MATIC – napęd AWD, moc 292 KM, moment obrotowy 765 Nm, zasięg WLTP 452 – 551 km,
  • EQE 500 4MATIC – napęd AWD, moc 408 KM, moment obrotowy 858 Nm, zasięg WLTP 465 – 551 km,
  • AMG EQE 43 4MATIC – napęd AWD, moc 476 KM, moment obrotowy 858 Nm, zasięg WLTP 423 – 476 km.

Wnioski? Już bazowa wersja z całą pewnością nie jest wolna. A do tego przejedzie ona największą ilość kilometrów na jednym ładowaniu. Zużycie energii w cyklu mieszanym wyliczone według normy WLTP wynosi co najmniej 17,5 kWh/100 km. Dla porównania model AMG nie jest w stanie zejść poniżej 22,8 kWh/100 km. To potężna różnica.

Cennik Mercedesa EQE startuje od 430 tys. zł

  • EQE 350+ – 429 700 zł,
  • EQE 350 4MATIC – 443 000 zł,
  • EQE 500 4MATIC – 465 200 zł,
  • AMG EQE 43 4MATIC – 535 200 zł.

Cennik Mercedesa EQE, nowy Mercedes EQE, premiera Mercedesa EQE, premiera nowego Mercedesa EQE

Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł

Materiały prasowe Mercedes

Nowy Mercedes EQE. Wyposażenie elektrycznego SUV-a

Standardowa specyfikacja EQE SUV-a obejmuje zewnętrzną linię Avantgarde oraz wnętrze w linii Electric Art. Seryjne wyposażenie zawiera m.in. 19-calowe obręcze kół z lekkich stopów, automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne, reflektory LED, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika, elektrycznie regulowane przednie fotele, nawigację, automatyczną klimatyzację, bezprzewodowe ładowanie smartfona, pakiet wyświetlaczy (kierowcy 12,3" i centralny OLED 12,8") oraz pakiet parkowania z kamerą cofania.

476-konny wariant EQE 43 4MATIC SUV w cenie od 535 200 zł oferuje jeszcze bogatsze wyposażenie seryjne, w tym dach panoramiczny, reflektory DIGITAL LIGHT z funkcją projekcji, skrętną tylną oś z maksymalnym kątem skrętu tylnych kół wynoszącym 9° oraz ładowarkę pokładową AC 22 kW.

REKLAMA

Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes
Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes
Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes
Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Buspasy dostępne dla tych pojazdów aż do końca 2027 roku

Kierowcy pojazdów elektrycznych zachowają kluczowy przywilej przez kolejne dwa lata. Ustawa podpisana przez Prezydenta Karola Nawrockiego gwarantuje możliwość korzystania z buspasów do 31 grudnia 2027 roku.

PZPA przyspiesza: 40 szkoleń dla kurierów jeszcze przed końcem roku

Polski Związek Partnerów Aplikacyjnych (PZPA) intensyfikuje działania w projekcie "Wsparcie w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego usług delivery". Do końca 2025 roku zaplanowano ponad 40 szkoleń dla kurierów w największych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Gdańsku i Lublinie.

Jazda na letnich oponach zimą. Grozi nawet 3000 zł i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego

W Polsce nie ma obowiązku jazdy na zimówkach, ale istnieje zakaz jazdy na letnich oponach w warunkach zimowych. Policja może nałożyć nawet 3000 zł mandatu, zatrzymać dowód rejestracyjny i zakazać dalszej jazdy. Ubezpieczyciel po kolizji może też uznać to za rażące niedbalstwo i żądać zwrotu części wypłaty. Sprawdź, kiedy ryzyko jest największe i jak łatwo wpaść w kłopoty.

Zimowanie motocykla - jak zabezpieczyć jednoślad na zimę, aby odpalił wiosną i uniknąć wydatków?

Koniec sezonu motocyklowego to czas na odpowiednie przygotowanie maszyny do kilkumiesięcznego postoju. Złe zimowanie motocykla może skutkować poważnymi problemami technicznymi wiosną – od wyładowanego akumulatora, przez zardzewiałe tarcze hamulcowe, aż po uszkodzony silnik. Sprawdź, jak profesjonalnie przygotować swój jednoślad do zimy, unikając powszechnych mitów i błędów, które mogą kosztować Cię sporo pieniędzy.

REKLAMA

Mandat do 3000 zł za jazdę na letnich oponach w warunkach zimowych i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. Bo to zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu

Czasem można usłyszeć opinię, że w naszym kraju nie ma obowiązku jazdy na oponach zimowych. Ale jest zakaz jazdy na oponach letnich w warunkach zimowych. Wynika on z przepisów ogólnych kodeksu drogowego oraz kodeksu wykroczeń. I podobnie, jak np. za rzucanie pizzą w innych uczestników ruchu można dostać mandat – chociaż też nie jest to wymienione szczegółowo w przepisach. Część kierowców bagatelizuje znaczenie właściwego stanu technicznego samochodu w tym opon, nie zdając sobie sprawy z poważnych konsekwencji, także prawnych, takiego zaniedbania. Polskie prawo nakłada na właścicieli pojazdów obowiązek utrzymania ich w należytym stanie technicznym, a opony jako jedyny punkt styku samochodu z drogą także podlegają kilku przepisom. Niedostosowanie pojazdu do warunków drogowych może skutkować mandatem lub grzywną sięgającą nawet 3000 złotych, zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego, a w skrajnych przypadkach zakazem dalszej jazdy.

Yanosik z rekordowymi wynikami. Spółka zwiększa przychody i zapowiada ekspansję zagraniczną w 2026 roku

Yanosik zakończy 2025 rok z wyższymi przychodami niż w rekordowym 2024 r., zapowiada prezes Adam Tychmanowicz. Po trzech kwartałach spółka osiągnęła 44,2 mln zł przychodów i niemal podwoiła zysk netto. Rośnie liczba użytkowników aplikacji, a spółka rozwija marketplace, urządzenia Yanbox i usługi telemetryczne. W 2026 roku Yanosik planuje śmielsze wejście na rynki zagraniczne.

ARiMR: od 1 grudnia 2025 r. można składać wnioski o 3 tys. zł na wymianę tachografów. Decyduje kolejność zgłoszeń

ARiMR: od 1 grudnia 2025 r. można składać wnioski o 3 tys. zł na wymianę tachografów. To pomoc de minimis finansowana z KPO. Przyjmowanie wniosków rozpocznie się o godz. 10:00. Do kiedy można je składać? Nie warto jednak czekać, ponieważ o przyznaniu pomocy decyduje kolejność zgłoszeń.

Tymczasowe tablice rejestracyjne – jak je wyrobić, ile kosztują i kiedy są potrzebne?

Tymczasowe tablice rejestracyjne, popularne czerwone blachy, coraz częściej ratują kierowców w sytuacjach, gdy samochód nie może jeszcze dostać stałych numerów. Potrzebujesz ich do przejazdu na przegląd, po zgubieniu tablic albo po zakupie auta z zagranicy. Wyjaśniamy, jak je wyrobić, ile zapłacisz i w jakich sytuacjach warto z nich skorzystać, żeby uniknąć mandatu.

REKLAMA

Warszawa wprowadza nowe zasady w komunikacji miejskiej. Koniec leżenia na siedzeniach i blokowania miejsc

Warszawa zaostrza zasady w komunikacji miejskiej. Koniec z zajmowaniem kilku miejsc naraz, kładzeniem się na siedzeniach i traktowaniem fotela obok jak półki na plecak. Rada Miasta wprowadza nowe przepisy, a kontrolerzy dostaną realne narzędzia do reagowania na takie zachowania. Pasażer, który zablokuje miejsce lub podróżuje w pozycji półleżącej, może zostać wyproszony z pojazdu.

Jak przygotować samochód na zimę: sprawdzone porady na śnieg, mróz i sól na drogach

Zima to najtrudniejszy czas dla samochodu: niskie temperatury, śliskie drogi, wszechobecna sól i błoto pośniegowe przyspieszają zużycie podzespołów i sprzyjają awariom. Odpowiednie przygotowanie auta do jazdy zimą znacząco zwiększa bezpieczeństwo i komfort oraz pozwala uniknąć kosztownych napraw. Sprawdź, o co zadbać, zanim spadnie pierwszy śnieg.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA