REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł

Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Cennik Mercedesa EQE został opublikowany przez polskiego importera. I płynie z niego jedna informacja. Tanio niestety nie jest! Gwiazda swoje kosztuje.

Mercedes EQE SUV. Dane techniczne

Elektryczny Mercedes EQE w momencie rynkowego debiutu w Polsce, będzie dostępny w jednym z czterech wariantów. W palecie pojawią się modele:

REKLAMA

  • EQE 350+ – moc 292 KM, moment obrotowy 565 Nm, zasięg WLTP 486 – 596 km,
  • EQE 350 4MATIC – napęd AWD, moc 292 KM, moment obrotowy 765 Nm, zasięg WLTP 452 – 551 km,
  • EQE 500 4MATIC – napęd AWD, moc 408 KM, moment obrotowy 858 Nm, zasięg WLTP 465 – 551 km,
  • AMG EQE 43 4MATIC – napęd AWD, moc 476 KM, moment obrotowy 858 Nm, zasięg WLTP 423 – 476 km.

Wnioski? Już bazowa wersja z całą pewnością nie jest wolna. A do tego przejedzie ona największą ilość kilometrów na jednym ładowaniu. Zużycie energii w cyklu mieszanym wyliczone według normy WLTP wynosi co najmniej 17,5 kWh/100 km. Dla porównania model AMG nie jest w stanie zejść poniżej 22,8 kWh/100 km. To potężna różnica.

Cennik Mercedesa EQE startuje od 430 tys. zł

  • EQE 350+ – 429 700 zł,
  • EQE 350 4MATIC – 443 000 zł,
  • EQE 500 4MATIC – 465 200 zł,
  • AMG EQE 43 4MATIC – 535 200 zł.
Cennik Mercedesa EQE, nowy Mercedes EQE, premiera Mercedesa EQE, premiera nowego Mercedesa EQE

Cennik Mercedesa EQE, nowy Mercedes EQE, premiera Mercedesa EQE, premiera nowego Mercedesa EQE

Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł

Materiały prasowe Mercedes

Nowy Mercedes EQE. Wyposażenie elektrycznego SUV-a

REKLAMA

Standardowa specyfikacja EQE SUV-a obejmuje zewnętrzną linię Avantgarde oraz wnętrze w linii Electric Art. Seryjne wyposażenie zawiera m.in. 19-calowe obręcze kół z lekkich stopów, automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne, reflektory LED, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika, elektrycznie regulowane przednie fotele, nawigację, automatyczną klimatyzację, bezprzewodowe ładowanie smartfona, pakiet wyświetlaczy (kierowcy 12,3" i centralny OLED 12,8") oraz pakiet parkowania z kamerą cofania.

476-konny wariant EQE 43 4MATIC SUV w cenie od 535 200 zł oferuje jeszcze bogatsze wyposażenie seryjne, w tym dach panoramiczny, reflektory DIGITAL LIGHT z funkcją projekcji, skrętną tylną oś z maksymalnym kątem skrętu tylnych kół wynoszącym 9° oraz ładowarkę pokładową AC 22 kW.

Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes
Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes
Cennik Mercedesa EQE. Elektro-SUV kosztuje min. 430 tys. zł
Mercedes-Benz AG “ Communicati
Materiały prasowe Mercedes
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA