REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?

Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes C43 AMG. Cena kolejnej odsłony sportowego sedana została określona w Polsce na 350 tys. zł. W zamian auto oferuje aż 408 koni mocy!

Nowy Mercedes-AMG C 43 i F1. Co mają wspólnego?

Styl? Bez wątpienia jest ważny. Sportowe akcenty? Nadają samochodu charakteru. Tyle że w przypadku Mercedesa C AMG kluczowa jest przede wszystkim jednostka napędowa. A pod długą maską i zaraz za diamentowym grillem ukrywa się wzdłużnie zamontowany, 2-litrowy silnik benzynowy o oznaczeniu M139l. Tak, ma tylko 4 cylindry, ale korzysta z innowacyjnego systemu turbodoładowania, który wcześniej sprawdził się m.in. w zespole F1 Mercedes-AMG Petronas.

REKLAMA

Mercedes C43 AMG cena, nowy Mercedes C43 AMG cena, Mercedes klasy C AMG, nowa klasa C AMG, C 43 AMG, nowy C 43 AMG cennik

Mercedes C43 AMG cena, nowy Mercedes C43 AMG cena, Mercedes klasy C AMG, nowa klasa C AMG, C 43 AMG, nowy C 43 AMG cennik

Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?

Materiały prasowe Mercedes

Silnik M139l z elektryczną turbosprężarką. Pierwszą na świecie!

REKLAMA

Na czym polega innowacja? Doładowanie jest realizowane za pomocą elektrycznej turbosprężarki. Niewielki silnik elektryczny zasilany 48-woltową instalacją zaczyna napędzać koło kompresji jeszcze zanim właściwe ciśnienie zostanie wygenerowane przez przepływ spalin. Skutek? To praktycznie likwiduje efekt turbodziury i przyspiesza reakcję na wciśnięcie gazu. Poza tym nowoczesna turbosprężarka może się obracać z prędkością dochodzącą do 175 tys. obr./min.

Co więcej, 2-litrowy silnik AMG to pierwsza na świecie seryjnie produkowana jednostka z turbodoładowaniem realizowanym za pomocą elektrycznej turbosprężarki. Chociaż w tym punkcie warto zrobić pewne zastrzeżenie. To pierwszy silnik, który korzysta wyłącznie z elektrycznego turbo. Bo system był znany wcześniej, chociażby z diesli V6 i V8 Audi. Tyle że tam występował jako bi-turbo.

Mercedes C43 AMG cena, nowy Mercedes C43 AMG cena, Mercedes klasy C AMG, nowa klasa C AMG, C 43 AMG, nowy C 43 AMG <a class=cennik, pierwszy silnik benzynowy z elektryczną turbosprężarką, silnik Mercedesa M139l"/>

Mercedes C43 AMG cena, nowy Mercedes C43 AMG cena, Mercedes klasy C AMG, nowa klasa C AMG, C 43 AMG, nowy C 43 AMG cennik, pierwszy silnik benzynowy z elektryczną turbosprężarką, silnik Mercedesa M139l

Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?

Materiały prasowe Mercedes

Mercedes C 43 AMG – dane techniczne i osiągi

Mercedes C43 AMG z 2-litrów pojemności generuje 408 koni mocy (przy 6750 obr./min.) oraz aż 500 Nm momentu obrotowego. Napęd trafia na cztery koła (z priorytetem kierowania momentu obrotowego na tył - rozdział 31:69) za pośrednictwem 9-biegowej skrzyni z mokrym sprzęgłem startowym. To sprawia, że limuzyna osiąga pierwszą setkę w 4,6 sekundy. Kombi potrzebuje 4,7 sekundy. Prędkość maksymalna w modelu podstawowym jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h.

Nowy Mercedes klasy C AMG to... lekka hybryda

Do dyspozycji kierowcy jest też rozrusznikoalternator z napędem pasowym (RSG), który chwilowo daje booster w postaci 14. dodatkowych koni mechanicznych, ale też sprawia że C klasa AMG staje się tak naprawdę... lekką hybrydą. 48-wolota instalacja usprawnia szybkość działania start-stop i gładkość tzw. trybu żeglowania przy niższych prędkościach. Ile paliwa spala Mercedes C 43 AMG? Według deklaracji producenta limuzyna powinna się zadowolić 9 litrami benzyny na 100 km.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Mercedes C43 AMG cena, nowy Mercedes C43 AMG cena, Mercedes klasy C AMG, nowa klasa C AMG, C 43 AMG, nowy C 43 AMG cennik

Mercedes C43 AMG cena, nowy Mercedes C43 AMG cena, Mercedes klasy C AMG, nowa klasa C AMG, C 43 AMG, nowy C 43 AMG cennik

Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?

Materiały prasowe Mercedes

Ile kosztuje Mercedes C 43 AMG w Polsce?

Niemcy nie tylko opublikowali cennik. Mercedes-AMG C 43 4MATIC również oficjalnie trafił do sprzedaży. W przypadku sedana kupujący musi zapłacić co najmniej 345 500 zł. Kombi jest nieco droższe i kosztuje 361 200 zł. Pomijając mocny silnik i świetne osiągi, C klasa AMG oferuje również bogate wyposażenie. Na liście nie zabraknie takich elementów jak reflektory Digital Light, kamery 360 stopni, asystenta martwego pola, elektrycznych foteli przednich, podgrzewanych foteli, bezkluczykowego dostępu do pojazdu czy systemu MBUX.

Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Mercedes C43 AMG. Cena startuje od 354 500 zł. Zamawiacie?
Materiały prasowe Mercedes
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA