REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Toyota RAV4 2023. Nowy rocznik i lifting. Co się zmieni?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Toyota RAV4 2023. Nowy rocznik i lifting. Co się zmieni?
Toyota RAV4 2023. Nowy rocznik i lifting. Co się zmieni?
Materiały prasowe Toyota

REKLAMA

REKLAMA

Toyota RAV4 2023, czyli Japończycy zaprezentowali lekki lifting swojego hitowego SUV-a. I niektóre z nowości widać już na pierwszy rzut oka!
rozwiń >

Toyota RAV4 2023, czyli lifting dostępny jeszcze w tym roku

Według danych opublikowanych przez serwis Motor1 w roku 2021 Toyota RAV4 sprzedała się na świecie w ilości sięgającej 1,13 miliona sztuk. I takiego wyniku inne marki mogą jej jedynie zazdrościć. Japończycy nie chcą jednak spoczywać na laurach. Aby utrzymać sukces swojego SUV-a, zdecydowali się na delikatny lifting. Model w oficjalnej nomenklaturze marki jest nazywany Toyotą RAV4 2023. I choć data jest przyszłoroczna, auto będzie dostępne już w roku 2022.

REKLAMA

Nowy system multimedialny w poliftingowym RAV4

Pierwszą z nowości zastosowanych w Toyocie RAV4 2023 jest zmodernizowany system multimedialny. Nowy ekran zaoferuje rozdzielczość HD i rozmiar na poziomie 10,5 cala. Standardem w jego przypadku będzie nawigacja z aktualizowanymi na bieżąco informacjami o ruchu drogowym czy np. dostępności miejsc parkingowych. Auto otrzyma również 4-letni, bezpłatni dostęp do internetu, który umożliwi pobranie tych informacji.

Toyota RAV4 2023

Toyota RAV4 2023

Toyota RAV4 2023. Nowy rocznik i lifting. Co się zmieni?

Materiały prasowe Toyota

System multimedialny będzie też sparowany z aplikacją na telefon MyT. Pozwoli ona na zdalny podgląd spalania, poziomu paliwa, zaryglowania zamków i zlokalizowanie pojazdu. Aplikacja MyT daje także możliwość zablokowania i odblokowania drzwi na odległość. W ten sposób właściciel może otworzyć auto, aby ktoś mógł zostawić dla niego w jego wnętrzu np. paczkę. Poza tym nowa RAV4 otrzyma też asystenta głosowego Hey Toyota. Komendy głosowe pozwolą kierowcy m.in. na zmianę ustawień klimatyzacji, wykonanie połączeń telefonicznych czy otwarcie okien.

Zobacz również: Test: Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i - czteropędna i hybrydowa

12,3-calowe, cyfrowe zegary. Kolejna nowość

Kolejną nowością obecną w Toyocie RAV4 2023 staną się zmodernizowane, cyfrowe zegary. Ekran TFT będzie miał 12,3 cala wielkości i będzie działać w jednym z czterech ustawień – Casual, Smart, Sport i Tough. Ekran ten będzie standardem we wszystkich wersjach poza wariantem Active.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Toyota RAV4 2023 rozbuduje systemy bezpieczeństwa

W poliftingowej RAV4 2023 Toyota postawi również na poszerzony system bezpieczeństwa. Toyota Safety Sense będzie oznaczać w tym przypadku zaktualizowany system reagowania w razie wykrycia zderzania. Będzie działał również na na skrzyżowaniach i ułatwi bezpieczne skręcanie na przecięciach dróg, ostrzegając zarówno przed pojazdami, jak i pieszymi. W przypadku modelu plug-in hybrid układ wykryje również rowery i zaparkowane auta, a do tego będzie monitorować pas w przeciwnym kierunku jazdy.

Ostatnią z nowości w gamie RAV4 2023 stanie się nowy lakier nadwozia. Mowa o perłowej bieli o nazwie Platinum White Pearl.

Toyota RAV4 2023

Toyota RAV4 2023

Toyota RAV4 2023. Nowy rocznik i lifting. Co się zmieni?

Materiały prasowe Toyota

Zobacz również: Test: Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive - po prostu rodzinna!

Paleta silnikowa nowej Toyota RAV4 2023

Nowa Toyota RAV4 otrzyma dokładnie tą samą paletę silnikową, co wersja sprzed modernizacji. Na ofertę składa się napęd Hybrid Dynamic Force z silnikiem 2,5 litra pojemności, który w odmianie FWD ma 218 KM mocy, zaś z elektronicznym napędem na cztery koła AWD-i rozwija 222 KM mocy. Poza tym w ofercie funkcjonować będzie też RAV4 Plug-in Hybrid. Hybrydowy napęd z mocniejszym silnikiem elektrycznym i większą baterią dostarcza 306 KM mocy.

Kiedy Toyota RAV4 2023 pojawi się w Polsce?

Toyota RAV4 2023 będzie dostępna w Europie jeszcze w roku 2022. Co to jednak konkretnie oznacza? Japończycy zapowiadają, że produkcja RAV4 po liftingu powinna wystartować w trzecim kwartale roku. To oznacza, że pierwsze egzemplarze powinny się pojawić w salonach już w okolicy sierpnia czy września roku 2022.

Toyota RAV4 2023. Nowy rocznik i lifting. Co się zmieni?
Materiały prasowe Toyota
Toyota RAV4 2023. Nowy rocznik i lifting. Co się zmieni?
Materiały prasowe Toyota
Toyota RAV4 2023. Nowy rocznik i lifting. Co się zmieni?
Materiały prasowe Toyota
Toyota RAV4 2023. Nowy rocznik i lifting. Co się zmieni?
Materiały prasowe Toyota
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA