Kolejny odcinek A1 powstanie do końca 2013 roku
REKLAMA
REKLAMA
9 grudnia 2010 r. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wybrała najkorzystniejsze oferty w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu ograniczonego pt.: „Projekt i budowa autostrady A1 Stryków – węzeł „Tuszyn” na odcinku od km 295+850 (od węzła „Stryków I” bez węzła) do km 335+937,65” oraz na „Zarządzanie kontraktem na projekt i budowę autostrady A1 Stryków – węzeł „Tuszyn”, w tym pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót”.
REKLAMA
Zobacz również: Jak zachęcić kierowców do bezpiecznej jazdy?
REKLAMA
GDDKiA wybrała konsorcjum w składzie: Polimex-Mostostal S.A., MSF Engenharia SA (Portugalia), MSF Polska, DOPRASTAV a.s. (Słowacja) oraz Zakład Robót Mostowych "MOSTMAR" Marcin i Grzegorz Marcinków Spółka Jawna. Oferta konsorcjum to 1 miliard 158 milionów 689 tysięcy złotych. Podstawowym kryterium oceny ofert była cena, zaś najkorzystniejsza wg. GDDKiA oferta otrzymała maksymalną ilość punktów, czyli 100.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyło 11 wykonawców. Planowany termin zawarcia umowy to styczeń 2011 r. Termin realizacji zamówienia to 32 miesiące od daty zawarcia umowy, okres realizacji zamówienia obejmuje również okresy zimowe.
Zobacz również: Nowa Octavia za 39 900 złotych
GDDKiA rozstrzygnęła także 9 grudnia br. postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zarządzanie kontraktem na projekt i budowę autostrady A1 Stryków – węzeł „Tuszyn”, w tym pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót”.
Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez konsorcjum portugalskiej TPF PLANEGE i polskiej E&L Architects. Oferta wykonawcy zawierała cenę brutto w wysokości 9 milionów 888 tysięcy złotych.
REKLAMA
REKLAMA