REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Forda Fiesta ST200 2016

Forda Fiesta ST200 to najnowsza wersja najbardziej emocjonującej odmiany modelu - ST. Tym razem konstruktorzy zwiększyli moc maksymalną silnika o 10% oraz maksymalny moment obrotowy o 20% (w stosunku do dotychczas dostępnej na rynku Fiesty ST).
Forda Fiesta ST200 to najnowsza wersja najbardziej emocjonującej odmiany modelu - ST. Tym razem konstruktorzy zwiększyli moc maksymalną silnika o 10% oraz maksymalny moment obrotowy o 20% (w stosunku do dotychczas dostępnej na rynku Fiesty ST).
Ford

REKLAMA

REKLAMA

Nowy Forda Fiesta ST200, model 2016 to najnowsza wersja najbardziej emocjonującej odmiany modelu - ST. Tym razem konstruktorzy zwiększyli moc maksymalną silnika o 10% oraz maksymalny moment obrotowy o 20% (w stosunku do dotychczas dostępnej na rynku Fiesty ST).

Nowy Forda Fiesta ST200 2016 - osiągi

Specjalnie skalibrowany silnik benzynowy 1,6 litra EcoBoost pracujący pod maską nowego Forda Fiesty ST200 rozwija moc maksymalną 200 KM i maksymalny moment obrotowy 290 Nm.

REKLAMA

Najmocniejsza Fiesta w historii rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,7 sekundy i wyróżnia się ekskluzywną specyfikacją, obejmującą unikatowy lakier nadwozia Solid Silver Grey, czarne, matowe obręcze aluminiowe oraz wyjątkowe detale wykończeniowe wnętrza.

Zobacz też: Test Ford Fiesta ST - rajdowa ośka!

Forda Fiesta ST200 2016 - kiedy będzie dostępna?

Produkcja Forda Fiesty ST200 rozpocznie się w czerwcu, a pierwsze dostawy tego modelu do klientów realizowane będą niedługo potem.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

„Ford Fiesta ST cieszy się doskonałą opinią wśród użytkowników i ekspertów motoryzacyjnych. Teraz, wersja ST200 zaoferuje im wyższą moc i lepsze osiągi,” powiedział Joe Bakaj, wiceprezes ds. rozwoju produktu, Ford of Europe. „Uważam, że mamy do czynienia z przyszłym klasykiem.”

Na genewskim stoisku Forda pojawi się również nowy Ford Kuga - świętujący swoją europejską premierę podczas salonu samochodowego - oraz drogowa i wyścigowa wersja supersamochodu Ford GT. Dwie odmiany tego auta o wysokich osiągach są po raz pierwszy w Europie prezentowane obok siebie.

Forda Fiesta ST200 to najnowsza wersja najbardziej emocjonującej odmiany modelu - ST. Tym razem konstruktorzy zwiększyli moc maksymalną silnika o 10% oraz maksymalny moment obrotowy o 20% (w stosunku do dotychczas dostępnej na rynku Fiesty ST).

Forda Fiesta ST200 to najnowsza wersja najbardziej emocjonującej odmiany modelu - ST. Tym razem konstruktorzy zwiększyli moc maksymalną silnika o 10% oraz maksymalny moment obrotowy o 20% (w stosunku do dotychczas dostępnej na rynku Fiesty ST).

Ford

Ford

Zobacz też: Rozpoczęto produkcję Forda Focusa RS!

Fiesta ST200 2016

REKLAMA

Oprócz dedykowanego lakieru i 17-calowych obręczy aluminiowych, Fiesta ST200 jest wyposażona w czerwone zaciski hamulcowe oraz wzbogacone wnętrze z częściowo skórzanymi fotelami przednimi Charcoal Recaro wykończonymi kontrastującymi, srebrnymi nićmi. Uzupełnieniem całości są podświetlane nakładki progowe oraz pasy bezpieczeństwa ze srebrnymi detalami.

Silnik 1,6 litra EcoBoost pracujący pod maską Fiesty ST200 może dostarczyć przez 20 sekund (dzięki funkcji overboost) dodatkowe 15 KM i 30 Nm momentu obrotowego osiągając moc maksymalną 215 KM i 320 Nm momentu obrotowego. Skrócenie końcowego przełożenia z 3,82 w Fieście ST do 4,06 w Fieście ST200 zaowocowało lepszą elastycznością na poszczególnych biegach, lepszymi osiągami i większą przyjemnością z jazdy. Prędkość maksymalna wynosi 226 km/h.

Zobacz też: Ford Fiesta ST200 – cennik

Podobnie, jak Fiesta ST, wersja ST200 oferuje doskonałe właściwości jezdne za sprawą:

  • Zmodyfikowanego układu TVC poprawiającego stabilność jazdy na zakrętach oraz układu elektronicznej kontroli stabilności ESC z trzema trybami pracy,
  • Zmodyfikowanej zwrotnicy,
  • Tylnej belki skrętnej o zwiększonej sztywności,
  • Specjalnym ustawieniom przednich i tylnych sprężyn i amortyzatorów ze środkiem ciężkości obniżonym o 15 mm,
  • Bardziej bezpośredniemu przełożeniu układu kierowniczego (13,69:1) oraz skróconym drążkom kierowniczym,
  • Ulepszonemu układowi hamulcowemu z większą pompą hamulcową i większymi tarczami hamulcowymi z tyłu

Zobacz też: Test Ford Focus ST 2.0 TDCi

Ford Fiesta ST zadebiutował w 2013 roku i szybko wywalczył pozycję jednego z najlepszych hatchbacków o sportowych osiągach w Europie i na całym świecie. W pierwszym roku sprzedaży model ten zdobył ponad dwadzieścia różnych nagród i wyróżnień. Model ten jest wyposażony w silnik benzynowy 1,6 litra EcoBoost o mocy 182 KM i momencie obrotowym 240 Nm, który zapewnia autu przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6,9 sekundy.

Źródło: Ford

Forda Fiesta ST200 2016
Ford
Forda Fiesta ST200 2016
Ford
Forda Fiesta ST200 2016
Ford
Forda Fiesta ST200 2016
Ford
Forda Fiesta ST200 2016
Ford
Forda Fiesta ST200 2016
Ford
Forda Fiesta ST200 2016
Ford
Forda Fiesta ST200 2016
Ford
Forda Fiesta ST200 2016
Ford
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA