REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dane techniczne: Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Przedstawiamy dokładne dane techniczne Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, rozmiar tarcz hamulcowych wymiary nadwozia i wiele innych informacji.

 Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D

Mazda CX-3 to pierwszy crossovera japońskiego producenta. Zadebiutował na rynku w 2015 roku. Technicznie jest spokrewniony z Mazdą 2, na które bazuje. Oba auta różnią wymiary nadwozia i rozstaw kół, ale łączy rozstaw osi (2570 mm). Gama silników obejmuje motor benzynowy 2.0 SKYACTI-G o mocy 120 lub 150 KM oraz jednostkę Diesla 1.5 SKYACTIV-D o mocy 105 KM (w Polsce łączona zawsze z napędem 4x4).

REKLAMA

Zobacz też: Pierwsza jazda: Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Dane techniczne: Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM MT6 2015

Samochód  Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM MT6 2015
Rodzaj silnika wysokoprężny, turbodoładowany
Kod silnika -
Położenie silnika z przodu, poprzecznie
Wtrysk paliwa bezpośredni common rail
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa 1499 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 77/105 KM przy 4000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm w zakresie od 1600 do 2500 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): -
Napęd  4x4
Skrzynia biegów manualna, 6. biegowa
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 10,5 s
Prędkość maksymalna 173 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) 4,9/ 4,6/ 4,7 l
Zawieszenie kół przednich: kolumny MacPhersona
Zawieszenie kół tylnych: belka skrętna
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarczowe wentylowane, 295 mm
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) tarczowe lite, 281 mm
Wymiary (dług./szer./wys.) 4 275/ 1 765/ 1 670 mm
Rozstaw osi 2 570 mm
Masa własna 1275 kg
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 350/1260 l
Ładowność 525 kg
Liczba obrotów kierownicy -
Średnica zawracania 11,38 m
Pojemność baku 44 l
Cena 99 400 zł

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

REKLAMA

Dlaczego bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam?

Dobre opony to podstawa bezpiecznej jazdy. Warto wiedzieć, że bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam. To ważne, zwałszcza w przypadku decyzji o wypłacie ubezpieczenia. Ostatnio Rzecznik Finansowy wydał interpretację dla wszystkich ubezpieczycieli odnośnie do wysokości bieżnika na tej samej osi pojazd. Jak to jest więc z tymi bieżnikami?

KGP: 82 680 interwencji, 327 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 82 680 interwencji. Byli wzywani do 327 wypadków drogowych.

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. [Projekt ustawy]

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. Projekt nowelizacji ustawy o drogach publicznych zakłada, że nie tylko miasta powyżej 100 tys. mieszkańców będą mogły ustanawiać śródmiejskie strefy parkowania.

Badania techniczne pojazdów: opłaty za badanie techniczne, waloryzacja wysokości opłaty. Szykują się zmiany

Badania techniczne pojazdów: mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie, waloryzacja. W resorcie infrastruktury trwają prace nad przygotowaniem projektu ustawy. W projekcie znajdzie się m.in. mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie techniczne pojazdu.

REKLAMA

Ważne! Rząd szykuje kolejne zmiany w prawie drogowym: surowe kary za brawurową jazdę, konfiskata za powadzenie bez prawa jazdy

W odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych Rząd ogłosił szereg zmian w prawie, w odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych. Mają one na celu poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach. Jakie zmiany rząd planuje w 2025 roku.

Czy można mieszać różne rodzaje płynów chłodniczych? O tym powinien wiedzieć każdy kierowca!

Każdy kierowca wie, że płyn do chłodnic to jeden z najważniejszych płynów eksploatacyjnych w samochodzie. Odpowiada on za prawidłową pracę układu chłodzenia, chroniąc silnik przed przegrzewaniem się i korozją. Na co należy zwrócić uwagę, wybierając płyn chłodniczy do samochodu?

REKLAMA