Best of test: lipiec 2013 r.
REKLAMA
REKLAMA
W kategorii Rozum rządzi wybór rozsądku. Największą szansę na podium mają w tym przypadku samochody mające niewygórowaną cenę, są oszczędne i mają duże walory praktyczne.
REKLAMA
Z kolei powyższe kryteria mają mniejsze znaczenie w kategorii Serce. W tym przypadku szansę na wygraną mają modele, które wzbudzają u kierowcy największe emocje.
W lipcu zrecenzowaliśmy następujące modele:
Zobacz też: Test Smart Fortwo ED
Zobacz też: Test Honda Civic 1.6 i-DTEC
Zobacz też: Test Toyota Auris 2.0 D-4D 126 KM
Zobacz też: Test Honda CR-V 2.0 2WD
Zobacz też: Test Opel Mokka 1.7 CDTI 130 KM 4x4
Zobacz też: Test Volvo XC60 2.4 Diesel Polestar
Zobacz też: Test Chevrolet Malibu 2.0D/160 KM
Zobacz też: Test Ford Fiesta ST2 - rajdowa ośka!
Zobacz też: Test Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi 90 KM - niezwykle oszczędny
Zobacz też: Test Renault Clio IV Grandtour 0.9 Tce - funkcjonalne piękno
Głosowanie w kategorii rozum:
REKLAMA
Tomasz Korniejew: Spośród powyższych kandydatów zastanawiałem się pomiędzy Hondą Civic, Renault Clio, a Dacią Sandero. Civic mimo doskonałej jakości i oszczędnego silnika odstaje od konkurentów ceną. Śliczne nowe Clio również jest droższe od Dacii Sandero, która prezentuje odpowiedni stosunek ceny do jakości. Duży plus dla Dacii za oszczędną jednostkę napędową.
Kamil Fraszkiewicz: Wyjątkowo duży problem z podjęciem ostateczne decyzji. Honda Civic zawstydza wszystkie inne auta tej klasy swoim niezwykle oszczędnym i dynamicznym silnikiem. Bardzo dobra jest także jakość wykończenia jej wnętrza. Gdyby nie wysoka cena, Civic zostałby bezkonkurencyjnym triumfatorem tej kategorii. Zwycięzcą zostaje Dacia Sandero Stepway z dieslem 1.5 dCi z uwagi na niskie spalanie, spory zasięg na baku, całkiem przestronne wnętrze i świetny system multimedialny.Bez silnika wysokoprężnego oferta Dacii nie jest już tak atrakcyjna.
Zwycięzcą w kategorii rozum jest: Dacia Sandero
Głosowanie w kategorii serce:
Tomasz Korniejew: Bezapelacyjnie Ford Fiesta ST2. Usportowiony samochód miejski Forda to obecnie najlepsza propozycja w tej klasie pojazdów. Doskonałe zawieszenie, układ kierowniczy i silnik dają kierowcy mnóstwo frajdy z jazdy. To wszystko opakowane w bardzo ładne nadwozie i dostępne za przystępną ceną, jak na samochód tego typu.
Kamil Fraszkiewicz: Fiesta ST2 to swoisty koszmar dla koncernu VW. Tańsza od Polo GTI o kilkanaście tysięcy oferuje kapitalną trakcją, nad wyraz neutralne prowadzenie w ciasnym zakrętach i fantastyczne przyspieszenie. Do tego potrafi być nader oszczędna, a jej wygląd skutecznie nawiązuje do sportowych tradycji amerykańskiego koncernu.
Zwycięzcą w kategorii serce jest: Ford Fiesta ST2
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.