Centrum doskonalenia techniki jazdy BMW
REKLAMA
REKLAMA
BMW Driving Center - ośrodek doskonalenia techniki jazdy samochodem
BMW Group otworzyła swoje pierwsze centrum doskonalenia techniki jazdy Driving Center w Azji. Ma ono siedzibę w Incheon w Korei Południowej. Stworzenie Centrum kosztować będzie do 2020 r. łącznie 75,5 mln USD, a już w tej chwili jego otwarcie oznacza 100 nowych miejsc pracy.
REKLAMA
BMW Group ma już centra doskonalenia techniki jazdy w Niemczech i USA, jednak nowe Centrum w Korei jest pierwszym na świecie łączącym w sobie tor wyścigowy i doświadczenia marki z nim związane. Centrum będzie otwarte dla gości na początku sierpnia 2014.
Inwestycje takie jak Driving Center to element kompletnej strategii BMW Group „Sprzedaż detaliczna w przyszłości” – istotnie zmieniającej sposób traktowania klientów przez firmę. Program obejmuje nowe, innowacyjne i inspirujące sposoby, w jakie klienci mogą poznawać produkty i marki, jak prowadzone w centrum miasta Brand Stores czy City Sales Outlets.
BMW Driving Center: Korea Południowa
Nowe Driving Center obejmuje 2,6-kilometrowej długości tor, gdzie kierowcy mogą się zmierzyć z wieloma różnymi sytuacjami, doświadczyć jazdy z ogromnymi prędkościami, poznawać techniki jazdy w sytuacjach awaryjnych oraz w terenie z wykorzystaniem pojazdów BMW oraz MINI. Centrum obejmuje wystawy związane z BMW, MINI i BMW Motorrad, a także nowy Obóz Junior ze specjalnie opracowanym programem naukowym na temat mobilności i bezpieczeństwa w ruchu drogowym dla dzieci, jak i przyjazny środowisku park sportowy o powierzchni 12 000 m2. Nowe Driving Center ma powierzchnię łączną 240 000 m2, co odpowiada powierzchni 33 boisk piłkarskich.
REKLAMA
Zaplecze obejmuje także nowe centrum szkolenia sprzedawców, obsługi klienta i produktowe. Ponadto na miejscu jest Centrum Serwisowe prowadzone przez Bavarian Motors, autoryzowanego dealera BMW i MINI, które pomaga klientom w drobnych problemach. Poza tym właściciele BMW i MINI mogą skorzystać z nowo utworzonego Airport Service – gdzie mogą pozostawić swe auta pod opieką podczas ich podróży.
Podczas ceremonii otwarcia Centrum dr Ian Robertson, członek Zarządu BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, obwieścił również początek działania nowego Centrum Badawczo-Rozwojowego BMW Group w Korei. Docelowo zatrudniać będzie ono 20 osób, a jego celem będzie dalsza poprawa obsługi wyjątkowo wymagających klientów koreańskich, którzy, jak to ujął Robertson, „należąc do wyjątkowo zaawansowanych technicznie narodów, mają wyjątkowe wymagania i oczekiwania, dzieląc z BMW Group pasję do najwyższej jakości produktów”.
To już piąte satelickie Centrum Badawczo-Rozwojowe BMW Group, dotychczas powstały takie Centra w Japonii, Chinach, USA oraz Brazylii.
Źródło: materiały prasowe BMW
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.