REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Systemy regałowe STILL

REKLAMA

REKLAMA

Od prostych konstrukcji zapewniających niską cenę miejsca paletowego, po zaawansowane, pozwalające na zminimalizowanie powierzchni magazynowej i znaczne zwiększenie efektywności procesów logistycznych. Firma STILL, posiada w swojej ofercie kompleksowe rozwiązania w zakresie systemów regałowych.

Szeroki asortyment regałów niskiego i wysokiego składowania firmy STILL pozwala dostosować sposób przechowywania towarów do zróżnicowanych potrzeb magazynów.

REKLAMA

W zależności od technologii składowania jednostek ładunkowych, powierzchni użytkowej oraz posiadanej floty wózków widłowych, dostępne są różnorodne rozwiązania, które zapewniają szybkość i bezpieczeństwo procesów logistycznych.

Regały rzędowe

REKLAMA

W ofercie firmy znajdują się klasyczne regały rzędowe, umożliwiające składowanie palet, pojemników i kartonów, zapewniając bardzo korzystny stosunek nakładach inwestycyjnych do efektywności. Z kolei bardziej zaawansowane regały przepływowe lub wjezdne i przejezdne, sprawdzą się w przypadku branż, w których szczególnym zastosowaniem cieszy się metoda FIFO.

Sposób przechowywania w nich towarów pozwala na szybki dostęp do jednostek, które jako pierwsze zostały umieszczone na regale, jednocześnie zmniejszając konieczną liczbę korytarzy roboczych.

Na bardzo efektywne wykorzystanie powierzchni magazynu pozwalają także automatycznie regały przesuwne. Dla towarów ponadgabarytowych oraz o nietypowych, podłużnych kształtach rozwiązaniem będą regały wspornikowe. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Systemy regałowe

W ofercie firmy STILL znajdują się także antresole oraz regały półkowe. Niezależnie od typu, wszystkie regały zaprojektowane zostały pod kątem maksymalizacji efektywności, charakteryzują się wysoką odpornością na uszkodzenia i najwyższą jakością zastosowanych materiałów.

 Przepływ towarów może przebiegać efektywniej, jeśli wdrożone zostaną rozwiązania optymalizujące lub automatyzujące pracę, takie jak MMS, RFID lub Pick&Go.

STILL

Oferuje wózki widłowe, podnośniki paletowe, gęstą sieć serwisową, rozwiązania software, usługi finansowe oraz dodatkowe rozwiązania systemowe z zakresu logistyki wewnątrzzakładowej.

W samej tylko Europie ponad 6.000 wykwalifikowanych pracowników z działów rozwoju produkcji, sprzedaży i serwisu uczestniczy w spełnianiu wymagań klientów na całym świecie.

Kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa są wysokojakościowe produkty, które sięgają od specyficznych dla danej branży kompleksowych rozwiązań dla dużych i małych przedsiębiorstw do wspomaganych komputerowo programów logistycznych do efektywnego zarządzania magazynem i przepływem materiałów.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA