REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ruszyła tegoroczna Bitwa Królów Harley-Davidson

Subskrybuj nas na Youtube
Ruszyła tegoroczna Bitwa Królów Harley-Davidson / fot. Harley-Davidson
Ruszyła tegoroczna Bitwa Królów Harley-Davidson / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson

REKLAMA

REKLAMA

Bitwa Królów Harley-Davidson to globalny konkurs w którym biorą udział dealerzy z całego świata. Zasady są proste - motocykl musi być nietuzinkowy i jedyny w swoim rodzaju. W tegorocznej edycji imprezy wzięło udział 6 salonów z Polski.
Motocykle Harley-Davidson

Harley-Davidson

Harley-Davidson

Rozpoczął się czwarty i największy konkurs modyfikacji custom pod nazwą Bitwa Królów (Battle of the Kings). Ponad 200 dealerów Harley-Davidson z Europy walczy o tytuł Króla Custom 2018 prezentując jedyne w swoim rodzaju, dwukołowe dzieła sztuki custom. W tym roku, jako bazy do modyfikacji można było użyć dowolnego modelu Harley-Davidson z rodziny Dark Custom - Street 750, Street Rod, Iron 883, Forty-Eight i Roadster, a także dwóch najnowszych modeli Softail z rocznika 2018 - Fat Bob i Street Bob.

REKLAMA

Zasady konkursu są proste - koszt modyfikacji maszyny nie może przekroczyć 6000 euro oraz należy użyć minimum 50% oryginalnych części i akcesoriów H-D, a sam motocykl musi być dopuszczony do ruchu.

REKLAMA

W polskich salonach zbudowano tym razem sześć wyjątkowych maszyn custom, które dla mechaników H-D były polem do wykazania się pomysłami, kreatywnością, umiejętnościami i sztuką indywidualizacji. Motocykle biorące udział w konkursie są już gotowe i można na nie głosować do 18 lutego na specjalnej stronie internetowej https://customkings.harley-davidson.com/pl_pl. Głosujący wybiorą w pierwszym etapie regionalnego lub krajowego Króla Custom, który weźmie udział w finałowej walce o tytuł Króla Custom 2018 i koronę Bitwy Królów, podczas targów EICMA w Mediolanie gdzie zostaną zaprezentowane wszystkie maszyny finalistów.

W tegorocznej Bitwie Królów bierze udział 6 polskich salonów Harley-Davidson - Appaloosa z Wrocławia, Arrow z Katowic, Dragon z Krakowa, HD Łódź, HD Rzeszów i HD Szczecin. Czy motocykl z Polski zostanie Królem Custom 2018? Wszystko zależy od głosów internautów. Na motocykle zgłoszone do tegorocznej edycji konkursu można głosować na stronie: http://customkings.harley-davidson.com/pl_PL/.

Źródło: Materiały prasowe

Ruszyła tegoroczna Bitwa Królów Harley-Davidson / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Ruszyła tegoroczna Bitwa Królów Harley-Davidson / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Ruszyła tegoroczna Bitwa Królów Harley-Davidson / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Ruszyła tegoroczna Bitwa Królów Harley-Davidson / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Ruszyła tegoroczna Bitwa Królów Harley-Davidson / fot. Harley-Davidson
Harley-Davidson
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA