Citroen C3 Aircross Shine Pack 1.2 PureTech 130 KM EAT6

Kuba Brzeziński
rozwiń więcej
Test Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM, Citroen C3 Aircross Shine Pack 1.2 PureTech 130 KM EAT6, test Citroen C3 Aircross Shine Pack 1.2 PureTech 130 KM EAT6 / Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi / Kuba Brzeziński / Infor

Ma styl, klasę, urok, ale i nietuzinkowy charakter. Sprawdźcie sami jak wygląda niebieski Citroen C3 Aircross Shine Pack 1.2 PureTech 130 KM EAT6.

1 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

2 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

3 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

4 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

5 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

6 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

7 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

8 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

9 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

10 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

11 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

12 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

13 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

14 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

15 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

16 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

17 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

18 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

19 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

20 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

21 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

22 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

23 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

24 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

25 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

26 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

27 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

28 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

29 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

30 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

31 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

32 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

33 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

34 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

35 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

36 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

37 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

38 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

39 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

40 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

41 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor

42 Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Infor
Moto
112 km/h na "30". Kierowca stracił prawo jazdy i samochód
05 maja 2024

Na autostradzie A13 w austriackim Tyrolu kierowca z Polski jechał 112 km/h w strefie ograniczenia prędkości do 30 km/h - podała w niedzielę austriacka agencja APA, powołując się na miejscową policję.

Niebezpieczna wiosna na polskich drogach. Liczba wypadków z udziałem motocyklistów wzrosła o 80 proc.
02 maja 2024

W pierwszych czterech miesiącach 2024 roku na drogach w Polsce miało miejsce 5,7 tys. wypadków. Jak informuje "Rzeczpospolita", liczba wypadków z udziałem motocyklistów wzrosła o 80 proc.

W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego. Jak zezłomujesz swój samochód trochę więcej
30 kwi 2024

W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego.

Przewoźnik nie zmieni tachografu do końca 2024 r. Kara to 10 tys. zł
30 kwi 2024

W Polsce ponad 300 tys. aut będzie musiało otrzymać nowy tachograf. Kiedy jest on konieczny i ile kosztuje jego montaż? To kluczowe pytania. Zwłaszcza że kara za nieprzystosowanie pojazdu do nowych wymogów to nawet 10 tys. zł.

Kolizja z dzikiem. Czy kierowca dostanie odszkodowanie? Jedyną nadzieją AC
30 kwi 2024

Kolizja ze zwierzęciem wcale nie jest rzadkim scenariuszem na polskich drogach. Jak się zachować w takim przypadku i czy kierowca może liczyć na odszkodowanie na naprawę auta? Sprawdźcie.

Sprzedaż auta bez aktualnego przeglądu. Możliwa czy nie?
29 kwi 2024

Brak ważnego przeglądu oznacza brak dopuszczenie do ruchu. Tylko czy to jest jednoznaczne z brakiem możliwości sprzedaży takiego auta? Przepisy nie mówią "nie", ale nie do końca mówią też "tak". Taka sytuacja oznacza kilka wyzwań.

Samochód z zagranicy w polskiej strefie czystego transportu. Jak kierowca ma zdobyć zieloną naklejkę na szybę?
29 kwi 2024

Zielona naklejka w SCT w Polsce zniknęła? Nie do końca. Obowiązek jej stosowania nadal będą mieli kierujący autami zarejestrowanymi za granicą. Jak zatem ją zdobyć? I co jeszcze warto wiedzieć na jej temat?

Konfiskata samochodów nietrzeźwym: w majówkę 2024 auta straci dwa tysiące kierowców, jak uniknąć kary
27 kwi 2024

Choć zapowiadane jest cofnięcie drastycznych przepisów, nadal obowiązuje nowe prawo według którego nietrzeźwemu kierowcy konfiskuje się auto. Gdyby obowiązywał już w ubiegłoroczną majówkę, samochody straciłoby prawie2 tys. kierowców. Jednak jeśli nawet przepisy zostaną złagodzone, to kary dla nietrzeźwych kierowców pozostaną nadal surowe.

Nowe kary dla kierowców przyjęte. Masowo polecą prawa jazdy
26 kwi 2024

Kierowców czeka rewolucja w karaniu za wykroczenia. Przepisy przyjęte przez Parament Europejski niosą poważne zmiany. Reforma ma przyczynić się do zmniejszenia liczby zabitych na europejskich drogach. Oto szczegóły…

Majówka może przynieść spadek cen paliw. Za benzynę Pb 95 możemy zapłacić od 6,61 do 6,72 zł za litr, a za Pb98 od 7,28 do 7,39 zł
26 kwi 2024

W nadchodzący majowy weekend, kierowcy mogą spodziewać się korzystniejszych cen paliw. Eksperci portalu e-petrol.pl prognozują spadek kosztów tankowania, a to z powodu promocji oferowanych przez stacje benzynowe.

pokaż więcej
Proszę czekać...