Nowe informacje o Astrze GTC
REKLAMA
REKLAMA
Inwestycja kosztowała fabrykę ponad 325 mln zł. Specjaliści przewidują, że inwestycja ta będzie opłacalna, ponieważ fanów sportowego auta jest wielu. Chętni zgłaszają się głownie z Hiszpanii, Niemiec i Francji. Choć produkcja nie będzie masowa, to jednak fabryka dała nowe miejsca pracy.
REKLAMA
Agnieszka Brania, kierownik ds. komunikacji GM Manufacturing Poland, nie zdradziła, ile samochodów wyprodukuje fabryka. Wiadomo, że tego typu wersje nadwoziowe nigdy nie są produkowane w zbyt dużych ilościach. Zwykle droższe od tradycyjnych hatchbacków, sedanów czy kombi są przeznaczone dla specyficznej grupy klientów. Według ekspertów sprzedaż takich modeli waha się od kilkunastu do 30 tys. sztuk.
Zobacz też: Sprzedano najstarszy samochód świata. Sprawdź za ile!
Sportowe coupe to kolejny model produkowany przez Opla w Polsce. Obecnie w Gliwicach jest produkowana 5-drzwiowa Astra IV oraz sedan trzeciej generacji. W 2013 roku zostanie uruchomiona produkcja kabrioletu.
Agnieszka Brania potwierdziła, że w związku z uruchomieniem produkcji kabrioletu i GTC nakłady inwestycyjne wyniosły 325 mln zł.
Zobacz też: Tysiąc pożegnalnych egzemplarzy Mazdy RX-8
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA