Genewa 2011: Fiat 500 Coupe Zagato
REKLAMA
REKLAMA
W „maluchu” wymieniono zderzaki, które nadały mu masywności i sportowego, wręcz groźnego wyglądu. Najciekawszą modyfikacją jest wyraźnie opadająca linia dachu z dwoma garbami, będącymi symbolem włoskiego studia stylistycznego. Dopełnieniem agresywnego wyglądu są 17-calowe felgi.
REKLAMA
Zobacz również: Genewa 2011: ekologiczne auta
Wewnątrz znalazły się fotele pokryte żółtym zamszem i czarną skórą. W tych samych kolorach wykończono skórzaną kierownicę. Przestrzeń przeznaczona dla pasażerów siedzących na tylnej kanapie została znacznie ograniczona przez opadającą linię dachu, ale producent zapewnia, że nie wpłynie to drastycznie na wygodę podróżowania.
Do napędu 500 posłuży debiutujący 105-konny silnik TwinAir, który emituje zaledwie 95 g dwutlenku węgla na 100 km. Maksymalny moment obrotowy osiągany jest przy 2500 obrotów na minutę i wynosi 155 niutonometrów.
Zobacz również: Genewa 2011: auta użytkowe
Fiata 500 Coupe Zagato projektowano głównie z myślą o młodej męskiej klienteli, ale producent ma nadzieję, że sportowa 500 przypadnie do gustu również kobietom. Ma w tym pomóc dokładne wykończenie wnętrza z deską rozdzielczą pokrytą ekologicznym chromem na czele.
REKLAMA
REKLAMA