Suzuki notuje 14% wzrost sprzedaży w Polsce
REKLAMA
REKLAMA
Stworzona przez Communication Unlimited kampania „Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze”, była przełomowym momentem dla marki Suzuki w Polsce. W porównaniu z rokiem 2013 rozpoznawalność marki wzrosła aż o 85%. Stało się to możliwe poprzez spójną i kompleksową komunikację marketingową we wszystkich kanałach: od telewizji, przez digital, media społecznościowe, wydarzenia specjalne, aż po prasę i outdoor. Dzięki skutecznej kampanii 360, uznana japońska marka zanotowała w 2015 roku wzrost sprzedaży rzędu 14%. Skutecznie nakreślona strategia oraz jej konsekwentna realizacja przełożyła się także na długofalowe wzrosty sprzedaży oraz wciąż rosnące zainteresowanie marką. Od początku 2016 roku wyniki sprzedaży uplasowały markę w pierwszej trójce japońskich producentów na polskim rynku.
REKLAMA
Zobacz też: MAN, Daimler Renault/Volvo, DAF i Iveco brali udział w zmowie cenowej
„Samochody Suzuki od dawna cieszyły się dobrą opinią trwałych i niezawodnych” – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited – „Teraz marka Suzuki stała się także atrakcyjna w oczach ludzi, których pasją jest odkrywanie tego co nowe i niedostępne. Żyją bezkompromisowo i po swojemu. Potrzebują i doceniają marki, które są w stanie dotrzymać im kroku.”
Źrodło: Materiały prasowe Communication Unlimited
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA