BMW rządzi w Polsce! 43% wzrost sprzedaży!
REKLAMA
REKLAMA
Wyniki sprzedaży aut BMW w 2014 roku
W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku marka BMW osiągnęła wzrost na poziomie 43% z rekordową liczbą 4 215 rejestracji. Wynik daje BMW niekwestionowane zwycięstwo w segmencie premium.
REKLAMA
MINI wjeżdża w drugą połowę roku z 475 zarejestrowanymi autami, które napędziły świetny 40% wzrost.
BMW Motorrad także zanotował znaczący wzrost: 643 motocykle to aż o 37% więcej niż w tym samym okresie roku 2013.
Zobacz galerię: Modele BMW za 40 000 zł
Zobacz też: Test BMW X5 xDrive30d 258 KM F15 : jakość limuzyny ukryta w nadwoziu SUV-a
Najlepiej sprzedające się modele BMW w Polsce
REKLAMA
W ofercie modelowej BMW najpopularniejsze okazało się nowe BMW X5 z imponującym wynikiem 928 rejestracji. Jest to najlepszy dowód na atrakcyjność nowej generacji, która znów wyznaczyła standardy w zakresie wzornictwa, komfortu i przestronności dla wszystkich podróżujących oraz wszechstronności i właściwości jezdnych. Kolejnym modelem jest BMW X3 - zarejestrowano 839 sztuk, zaś trzecie miejsce zajęło BMW serii 5 z 643 zarejestrowanymi autami.
Bardzo dobre wyniki zanotowały auta klasy kompaktowej premium – liczba rejestracji BMW X1 poszybowała o 89% do 440 sztuk, zaś BMW serii 1 znalazło 319 kierowców, co oznacza wzrost o 32%.
Rewolucyjne BMW i3 spotkało się z zainteresowaniem zdecydowanie powyżej oczekiwań. Do końca czerwca zarejestrowano 16 samochodów, a jest to dopiero początek dostaw aut do klientów. BMW i3 wyruszyło też w podróż do polskich miast, gdzie klienci mogą przekonać się o wyjątkowości doznań z jazdy tym niezwykłym modelem.
REKLAMA
Następne miesiące będą napędzać kolejne nowe modele BMW. Dzięki BMW serii 2 Active Tourer łączącego komfort i funkcjonalność z dynamiką i elegancką stylistyką, marka jesienią wjedzie w nowy segment. Także jesienią na drogi wyjedzie BMW i8, dzieło sztuki inżynieryjnej. Rodzina aut spod znaku X powiększy się zaś latem o odświeżone BMW X3 oraz unikatowe BMW X4. Pod koniec roku nowej generacji doczeka także się doceniane w Polsce BMW X6.
Marka kontynuuje także silne działania wizerunkowe. Po raz pierwszy będzie sponsorem imprezy biegowej – BMW Półmaraton Praski odbędzie się 31 sierpnia w Warszawie. Wielbiciele jazzu powinni zaś zapisać w kalendarzu datę 5 grudnia2014, kiedy w Operze Narodowej zabrzmi koncert z cyklu BMW Jazz Club.
Rok 2014 jest bardzo ważny dla MINI przede wszystkim na premierę nowego MINI w marcu, które otwiera nowy rozdział w klasie małych aut premium. Nowa generacja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem klientów i mediów.
Do czerwca najpopularniejszym modelem w gamie MINI pozostaje Countryman z 325 rejestracjami. Aż połowa z nich otrzymała najmocniejsze silniki Cooper S i Cooper SD, zaś 60% napęd na cztery koła MINI All4. Zarówno MINI Countryman, jak i Paceman od lipca będą dostępne w nowych wersjach. Jesienią kolejna nowość od MINI: pięciodrzwiowa odmiana MINI Hatch przeznaczona dla wszystkich fanów marki, którym nieobca jest potrzeba większej funkcjonalności i przestrzeni. W ostatni weekend lipca MINI rozrusza natomiast wyjątkowe wydarzenie w Gdyni: RedBull AirRace. Na ulicach w MINI można zaś spotkać kierowcę rajdowego Martina Kaczmarskiego oraz prezentera i DJ-a Piotra Kędzierskiego.
BMW Motorrad sprzedaż
BMW Motorrad świętuje pozycję lidera w segmencie motocykli powyżej 500 cm³. Wśród najpopularniejszych modeli w tej klasie, niemal połowa nosi logo BMW. Na szczycie tabeli BMW Motorrad znalazł się R1200GS/ Adventure z 272 rejestracjami. Kolejne popularne motocykle to F800GS/Adventure, K1600GT/GTL, R1200RT and S1000RR, warto wspomnieć także o ciepłym przyjęciu nostalgicznego RnineT. BMW Motorrad zanotowała do czerwca 2014 łącznie 643 rejestracje oraz osiągnęła 23,86% udziału w rynku.
“BMW Group kreuje na nowo przyszłość segment premium i takie podejście znajduje wyraźne odzwierciedlenie w tegorocznych wynikach. Jesteśmy bardzo dumni z tak silnej pozycji w Polsce. Jestem przekonany, że nasze atrakcyjne, nowe portfolio modelowe przyciąga do naszych marek klientów zarówno kupujących kolejne auto, jak i nowych. Druga połowa roku także zapowiada się obiecująco: zaproponujemy znów innowacyjne modele oraz wejdziemy w nowe segmenty, wspominając tutaj oczekiwane przez klientów BMW serii 2 Active Tourer oraz BMW X4” – komentuje Paul de Courtois, General Manager BMW Group Polska.
Źródło: materiały prasowe BMW
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.