Sprzedaż BMW w Polsce. Marka dominuje w segmencie premium
REKLAMA
REKLAMA
Sprzedaż BMW w Polsce? 31 proc. więcej aut
BMW sprzedało w Polsce w roku 2021 23 964 samochody. To stanowi wzrost o 31 proc. Dobrze poradziło sobie też MINI. Polscy kierowcy wybrali 2628 pojazdów – co daje 26-proc. wzrost. Motocyklowa cześć marki BMW z kolei sprzedała 2286 motocykli. W ten sposób jej sprzedaż w Polsce wzrosła o 30 proc. W którym segmencie bawarska marka czuje się najlepiej? W Polsce jest to zdecydowanie segment aut kompaktowych. Producent uzyskał w nim aż 52-proc. wzrost. Pierwsza trójka najpopularniejszych modeli marki BMW to seria 3, X3 i X4 oraz X5 i X6.
REKLAMA
Sprzedaż BMW w Polsce, czyli też auta sportowe i luksusowe
Samochody kompaktowe przyciągnęły do BMW szczególnie nowych klientów. Marka nadal swobodnie czuje się jednak wśród samochodów luksusowych. BMW X7 oraz BMW serii 8 zapewniły sobie pozycję lidera w swoich kategoriach. Zostały wybrane odpowiednio przez 648 i 334 klientów. Ogólny wzrost w segmencie luksusowym wyniósł 16 proc. Bawarczycy cieszą się również z dużego zainteresowania autami sportowymi. Liczba zarejestrowanych modeli BMW M podskoczyła o 41 proc. Najpopularniejsze były oczywiście modele M3 i M4.
Sprzedaż BMW w Polsce: a co z autami elektrycznymi?
Co z elektrykami BMW? Tutaj również widać wyraźny wzrost zainteresowania. Sprzedaż elektrycznych BMW w Polsce sięgnęła 450 egzemplarzy – co przekłada się na 120-proc. wzrost. Najpopularniejszy elektryk? To ponownie i3. Zaraz za nim uplasowało się iX3. Dobrze radziło sobie też MINI Cooper SE. W jego przypadku zbyt osiągnął ilość 140 sztuk.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.