REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Serwisy Mercedesa staną się bardziej... kobiece?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Serwisy Mercedesa staną się bardziej... kobiece?
Serwisy Mercedesa staną się bardziej... kobiece?
Materiały prasowe Mercedes

REKLAMA

REKLAMA

Choć tytuł materiału może brzmieć nieco przewrotnie, skutek działania akcji „She’s Mercedes” może być odczuwalny dla wszystkich klientów. Szczególnie że oczekiwania pań brzmią dość ciekawie.

Korzeni obecnej akcji można doszukiwać się jeszcze w roku 2018. To wtedy zainicjowane zostały badania wśród damskiej części klientów Mercedesa. Co wykazała ankieta? Aż 9 na 10 pań chce aktywnie uczestniczyć w przyjęciu ich auta do serwisu. To oznacza przede wszystkim wspólne oględziny z pracownikiem warsztatu oraz ustalenie zakresu ewentualnych napraw. Kobiety chcą też mieć wiedzę na temat przeprowadzonych czynności serwisowych, a do tego deklarują chęć wykonania wszystkich procedur w oparciu o oryginalne części zamienne.

REKLAMA

Mercedes-Benz już dawno dostrzegł potencjał kobiet - zarówno jako grupy docelowej naszych pojazdów jak i kobiet na rynku pracy. Od 2013 kontynuujemy w Polsce inicjatywę „She’s Mercedes”, która ma na celu optymalizację komunikacji marki z Klientkami. Pozwala marce lepiej poznać i spełniać ich oczekiwania - powiedziała dr Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w Mercedes-Benz Polska.

Co z salonami dealerskimi? Tam też panie proponują zmiany

REKLAMA

To jednak nie koniec, bo kobiety za pomocą ankiety wypowiedziały się też na temat doradców serwisowych oraz... wystroju wnętrz salonów. Jaki jest idealny doradca serwisowy zdaniem pań? Przede wszystkim powinien wzbudzać zaufanie. A to da się zrobić wyłącznie poprzez budowanie relacji z klientem na bazie zaangażowania w pracę. Poza tym pracownik warsztatu musi być nastawiony na dialog, powinien opowiadać o szczegółach technicznych naprawy językiem dostosowanym do klienta oraz musi być... jeden. Właścicielki Mercedesów nie chcą, żeby ich obsługą zajmowało się kilka osób.

Jeżeli chodzi o sam salon i serwis, panie oczekują budowania specjalnych stref oczekiwania na pojazd. Mowa o przestrzeni, w której mogą np. razem z dziećmi obejrzeć filmy rysunkowe, a dodatkowo która będzie wyposażona w ciepłe światło czy większą ilość zieleni. Czego jeszcze brakuje paniom? Zwracają uwagę na fakt, że w salonach nie pojawiają się informacje dotyczące programów szkoleń z zakresu bezpiecznej jazdy lub jazd testowych. Te dane są na ogół kierowane do mężczyzn.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA