Rekordowy rok dla Mitsubishi w Polsce
REKLAMA
REKLAMA
Od kwietnia 2010 roku do marca 2011 roku sprzedano 10 151 samochodów spod znaku Trzech Diamentów, co przyniosło niemal 15% wzrost sprzedaży w porównaniu do 2009 roku obrachunkowego.
REKLAMA
Najpopularniejszym modelem okazał się Lancer, który trafił do 3090 odbiorców (Lancer Sportback – 1927 aut, Lancer Sedan – 1119 aut, Lancer Evolution 44 auta). Na drugim miejscu uplasował się Outlander, na zakup którego zdecydowało się 2787 klientów.
Zobacz też: Będzie nowe Mitsubishi Evo!
Trzecie miejsce zajął nowy model ASX, który pomimo debiutu w lipcu 2010 roku zdobył aż 2240 klientów. Kolejne modele w rankingu to Colt (1261 sztuk) i L200 (617 sztuk).
Styczeń-marzec 2011
Od stycznia do marca 2011 roku klienci kupili 1751 samochodów Mitsubishi, co oznacza prawie 9% wzrost sprzedaży w stosunku do pierwszego kwartału 2010 roku.
Bestsellerem nadal pozostaje Lancer, którego zakupiło 550 klientów (292 Lancery Sportback – o 26% więcej niż przed rokiem, 253 Lancery Sedan – wzrost o 140% i 5 Lancerów Evolution).
Zobacz też: Test Mitsubishi ASX: diesel doskonały?
REKLAMA
Na drugie miejsce w zestawieniu awansował nowy crossover Mitsubishi ASX, którego wybrało 496 klientów. Tuż za nim uplasował się Colt, zdobywając 408 nabywców (Colt 5-drzwiowy - 353 sztuki, o 31% więcej, Colt 3-drzwiowy -55 aut – 10% wzrost sprzedaży).
W pierwszym kwartale bieżącego roku klienci odebrali także pierwszych 8 egzemplarzy elektrycznie napędzanego samochodu Mitsubishi i-MiEV. To pierwszy i jak na razie jedyny seryjnie produkowany pojazd elektryczny dostępny na polskim rynku.
Marzec 2011
W marcu z salonów Mitsubishi wyjechało nowymi samochodami 720 klientów, co przekłada się na 54% wzrost sprzedaży w porównaniu do tego samego miesiąca 2010 roku.
Najpopularniejszym modelem marca był Lancer, trafiając do 255 klientów (sprzedano 142 Lancery Sportback – o 56% więcej, 110 Lancerów Sedan – ponad trzykrotny wzrost i 3 Lancery Evolution). Na drugim miejscu w tabeli sprzedaży znalazł się Mitsubishi Colt, na zakup którego zdecydowało się 150 nabywców (125 Coltów 5-drzwiowych – ponad 5-krotny wzrost, 25 modeli 3-drzwiowych- więcej o niemal 200%). 149 klientów zakupiło model ASX a 128 kierowców opuściło salony Mitsubishi za kierownicą Outlandera.
REKLAMA
REKLAMA