Francuski postrach Mini
REKLAMA
REKLAMA
Samochód będzie dzielił większość komponentów z modelem C3 następnej generacji, łącznie z płytą podłogową oraz turbodoładowanymi silnikami wysokoprężnymi. Oryginalny DS zasłynął dzięki pionierskim rozwiązaniom zastosowanym w jego konstrukcji. Wystarczy wspomnieć o skrętnych reflektorach, pneumatycznym zawieszeniu czy aerodynamicznym nadwoziu. Nowy model również będzie posiadał system adaptacyjnych reflektorów oraz hydroaktywne zawieszenie najnowszej generacji.
REKLAMA
Zobacz też: Hybrydowa Toyota Yaris HSD
Zbliżony rozmiarami nadwozia do modelu C3, DS Inside został zaprojektowany jako główny konkurent MINI, Alfy Romeo MiTo i nadchodzącego Audi A1. Samochód w produkcyjnej wersji, która pojawi się w salonach w przyszłym roku, będzie nosił oznaczenie DS3. W ofercie znajdą się także większe modele DS4 i DS5.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.