Genewa 2011: Skoda Vision D Concept
REKLAMA
REKLAMA
Skoda, poprzez zaprezentowany koncept chce udowodnić, że możliwe jest połączenie efektownego wyglądu z funkcjonalnością. VisionD jest pierwszym samochodem czeskiego producenta, który został "naznaczony" nowym logiem marki. Zabieg ten nie jest wcale przypadkowy. Skoda pokazuje w ten sposób jak będą wyglądały jej produkty w przyszłości.
REKLAMA
Zobacz również: Sprowadzamy więcej aut używanych
Czeski koncept jest przedstawicielem designerskiego minimalizmu, co dodatkowo podkreśla biały lakier. Nadwozie jest proste, ale nie brakuje mu zadziorności. Zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz można dopatrzeć się nawiązań do obecnie produkowanych modeli Skody (chociażby przetłoczenie biegnące wzdłuż całej maski). VisionD stylistycznie nie powala na kolana, ale trzeba przyznać, że jego bryła prezentuje się bardzo elegancko.
Zobacz również: Nowy Opel Zafira ujawniony
Czesi chcą nowym modelem zwiększyć i tak już imponujące wyniki sprzedaży. Jak podkreślają przedstawiciele Skody, seryjnie produkowane auto, które powstałoby na bazie VisionD miałoby być przemyślane, dopracowane i niedrogie - tak jak reszta modeli. Realizacja tej idei ma umocnić pozycję marki w Europie, Rosji, Chinach i Indiach.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.