Renault kontratakuje
REKLAMA
REKLAMA
Poprzedni flagowy model francuskiej marki - Vel Satis – nie odniósł sukcesu na rynku z powodu odważnej stylistyki. Karoseria Latitude jest proporcjonalna, masywna i dynamiczna. Konstruktorzy samochodu podkreślają, że Latitude opracowano z myślą o klientach przywiązujących wagę do wysokiej jakości wykonania i komfortu.
REKLAMA
Zobacz również: Charger w pogoni
REKLAMA
Pod względem technicznym Renault Latitude jest bliźniakiem koreańskiego Samsunga SM5, którego nowa wersja została zaprezentowana na początku 2010 roku. Renault przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa. Samochód otrzymał komplet poduszek powietrznych oraz systemów odpowiadających za stabilność podczas jazdy.
Latitude może zostać wyposażony m.in. w jonizator powietrza z rozpylaczem zapachów, fotel kierowcy z funkcją masażu i nagłośnienie renomowanej firmy Bose. Sprzedaż flagowego modelu Renault rozpocznie się jesienią bieżącego roku. Latitude trafi na wszystkie rynki, gdzie obecna jest marka Renault, a jednocześnie niedostępny jest Samsung SM5.
Zobacz również: Nowy Volkswagen Sharan
Przedstawiciele Renault spodziewają się największego zainteresowania samochodem w Azji, Afryce, Rosji, Turcji, Australii, Meksyku oraz krajach Zatoki Perskiej.
Europejskiej publiczności Renault zaprezentuje Latitude podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
REKLAMA
REKLAMA