Seat Toledo II: montaż chromowanych ramek w zegarach
REKLAMA
REKLAMA
Co będzie potrzebne?
• Ramki chromowane
• Śrubokręt gwiazdkowy
• Klucze Torx
• Klej
• Folia
REKLAMA
Zobacz również: Ford Mondeo MK4: demontaż konsoli środkowej
REKLAMA
Zaczynamy, od wykręcenia czarnej maskownicy zegarów. Zamocowana jest ona na dwóch śrubach typu Torx. Odkręcamy je i wyjmujemy maskownicę. Najpierw wyjmujemy dolną część, trzyma się na jednym zatrzasku. Wystarczy pociągnąć za plastik i uwolnimy maskownicę z zatrzasku. Teraz zostaje nam wyjęcie górnej części, tutaj możemy mieć trochę problemów.
Musimy zgiąć tę maskownicę na tyle, żeby móc ją swobodnie wyjąć z deski rozdzielczej. Przeszkadzają nam elementy, przez które przechodzą śruby mocujące. Teraz musimy wyjąć zegary, zamocowane są za pomocą dwóch śrub, odkręcamy je śrubokrętem gwiazdkowym. Podważamy górną klamrę i możemy wyjąć zegary. Teraz od nas zależy, czy wyjmujemy zegary, czy tylko sam front zegarów. My zaproponujemy demontaż samego frontu. Zdejmujemy przód zegarów i oklejamy folią miejsca, gdzie narażone na niepowołane działanie kleju. Ramki musimy wcisnąć na siłę. Najlepiej trochę je ścisnąć, następnie po włożeniu rozciągnąć.
Zobacz również: Jak usunąć gumę do żucia z tapicerki?
Robimy to z dużym wyczuciem, żeby nie połamać ramki.
Kiedy dopasujemy ramki, stawiamy przód zegarów w pionie i podklejamy brzegi ramek, najlepiej w trzech miejscach. Przyciskamy ramki do momentu, dopóki nie wyschnie klej. Na końcu wycieramy wszystko ze śladów po palcach i składamy wszystko w odwrotnej kolejności.
Zobacz też: Jak naprawić dmuchawę?
REKLAMA
REKLAMA