Harley-Davidson Street Bob Specjal Edition: opis modelu
REKLAMA
REKLAMA
Przedstawiciele firmy Harley-Davidson opisują model Street Bob jako surowy i zadziorny bobber z rodziny Dyna, serii skierowanej do motocyklistów ceniących sobie przyjemność z jazdy. Sercem motocykla jest charakterystyczny amerykański silnik V2, a maszynę cechuje prosta konstrukcji i wyposażenie obejmujące tylko elementy niezbędne do bezpiecznej jazdy.
REKLAMA
Nowy Street Bob Special Edition ma silnik o pojemności 1690cm3, który zapewnia charakterystyczne brzmienie motocykli Harley. Maszyna jest ozdobiona oryginalnym dwubarwnym malowaniem i szprychowymi kołami z czerwonymi obręczami, które sprawiają, że motocykl wyróżnia się nie tylko swoim dźwiękiem, ale również swoim wyglądem.
Zobacz też: Test Triumph Tiger 800 XC: łobuzerskie enduro
REKLAMA
„W przypadku modelu Street Bob zawsze skupiamy się na wyglądzie” - powiedział Tony Pink, Kierownik ds. Stylizacji Harley-Davidson. „Ten motocykl jest stworzony dla tych, którzy wybraliby samochód muscle car z największym silnikiem, ale bez systemu audio. W ramach liftingu oczyściliśmy tylny błotnik, pozbyliśmy się profilu na osłonie akumulatora oraz zastosowaliśmy klasyczną, owalną pokrywę filtra powietrza. Naszym celem było zbudowanie motocykla Big Twin, którego klient będzie uważał za własną kreację”.
Charakterystyczne elementy definiujące model Street Bob są zachowane w wersji Special Edition - pojedyncze siedzenie, podcięty tylny błotnik i wyższa kierownica dają temu motocyklowi ten niepowtarzalny profil. Nowa stylizacja zawiera między innymi lakierowany na czarno silnik Twin Cam 103™ z polerowanymi akcentami, lakierowane na czarno dolne golenie widelca oraz zgrabny tylny błotnik z kombinacją świateł stopu, pozycyjnych i kierunkowskazów.
Zobacz też: Kup motocykl Suzuki i przetestuj go na torze wyścigowym
Kluczowe cechy motocykla Street Bob Special Edition
- Elastycznie montowany silnik V2 Twin Cam 103™ o pojemności 1690 cm3, wyposażony w elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa ESPFI i zapewniający moment obrotowy 130 Nm.
- 6-cio stopniowa skrzynia biegów Cruise Drive
- Stalowe koła szprychowe z czerwonymi obręczami; 19 cali z przodu / 17 cali z tyłu
- System ABS w standardzie
- Ekskluzywne, dwukolorowe malowanie w kolorach Big Blue Pearl i Vivid Black
- Lakierowana na czarno półka typu triple clamp, silnik i osłona akumulatora
- Pełnowymiarowa, odlewana, czarna konsola z wbudowaną stacyjką
- Czysta linia podciętego tylnego błotnika z widocznymi wspornikami, zintegrowanymi światłami stopu, pozycyjnymi i kierunkowskazami zapewniają minimalistyczną, typową dla bobberów stylizację
- Izolowane podkładkami wsporniki kierownicy oraz górna półka z kutego aluminium dla redukcji drgań i uproszczenia personalizacji
- Kierownica typu mini ape-hanger ze stali nierdzewnej i prowadzonymi wewnątrz przewodami
- Zbiornik paliwa typu Fat Bob o pojemności 17.8 l
- Jednoosobowe siodło
- Centralnie montowane podnóżki i elementy sterowania
- Opony Michelin® Scorcher®: 100/90B-19 57H przód, 160/70B-17 73V tył
- Chromowany wydech z dwoma tłumikami jeden za drugim
Zobacz też: Jakiego oleju silnikowego używają stunterzy?
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.