REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

OSRAM Truckstar Pro - żarówki do ciężarówek

Subskrybuj nas na Youtube
OSRAM Truckstar Pro
OSRAM Truckstar Pro
OSRAM

REKLAMA

REKLAMA

Jakie cechy musi mieć żarówka przeznaczona do ciężarówek? Odporność na wstrząsy i trwałość to tylko jedne z nich.

OSRAM Truckstar Pro - żarówki do ciężarówek

Kierowcy ciężarówek, którzy pokonują tysiące kilometrów dróg, często w nocy i podczas złych warunków, potrzebują pewności, że pojazd wyposażony jest w niezawodne oświetlenie, takie jak OSRAM Truckstar Pro. Dzięki temu mogą czuć się bezpiecznie i komfortowo.
Tworząc rozwiązania oświetleniowe dla ciężarówek, braliśmy pod uwagę trzy najważniejsze wymagania kierowców – ilość wytwarzanego światła, trwałość i odporność na wstrząsy – wyjaśnia Magdalena Bogusz, menedżer ds. komunikacji i marketingu w segmencie oświetlenia motoryzacyjnego marki OSRAM. Chcieliśmy stworzyć produkt, który byłby odpowiedzią na wszystkie te potrzeby.

REKLAMA

Zobacz też: LED, OLED, czy światło laserowe, jaka będzie przyszłość reflektorów samochodowych?

Zobacz też: Żarówki "Long life", czy supermocne?

Cechy żarówek Truckstar Pro

I tak powstała grupa produktów Truckstar Pro, które dzięki patentowi OSRAM osiągnęły to, co do tej pory było niemożliwe. Udało się opracować rozwiązanie, które daje do 100% więcej światła i ma ponad 2,5-krotnie dłuższą trwałość w porównaniu ze standardową żarówką, a do tego cechuje się wyjątkową odpornością na wstrząsy. Dzięki tym zaletom droga jest aż do 40 metrów dalej oświetlona, a do tego kierowcy unikają awarii na wyboistych trasach i nie muszą już obawiać się nieprzewidzianych przestojów w pracy, koniecznych podczas wymiany zwykłego oświetlenia.
Nasi inżynierowie dokonali prawdziwego przełomu w rozwoju oświetlenia samochodowego 24 V – podkreśla Magdalena Bogusz. Osiągnęliśmy to, co wydawało się do tej pory niemożliwe – żarówki są nie tylko trwalsze i bardziej odporne na wstrząsy, ale i wytwarzają więcej światła!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

A to wszystko dzięki opatentowanej przez OSRAM technologii jednoskrętki (single-coil), która pozwala unikać tak zwanych „gorących punktów” i osiągać równomierną dystrybucję temperatury na skrętce. W efekcie żarówki mają o 100% dłuższą trwałość i wytwarzają bardziej jednorodne światło. Skupiona wiązka znacznie lepiej oświetla nawierzchnię, minimalizując zmęczenie kierowców.

Firma OSRAM stale pracuje nad tym, by produkty z rodziny Truckstar Pro były jeszcze lepsze. Ostatnio analizie poddano różnice pomiędzy standardowym testem wibracji WBR według IEC 60810, a tym, czego wymagają surowi producenci samochodów ciężarowych. Okazuje się, że w rzeczywistości żarówki w samochodach ciężarowych są o wiele bardziej narażone na wstrząsy niż wskazują na to normy.
I na tę sytuację odpowiada Truckstar Pro – mówi Magdalena Bogusz. Bardziej stabilna pojedyncza skrętka minimalizuje wrażliwość na drgania. Dzięki temu żarówki są bardziej wytrzymałe i oferują znaczące oszczędności w porównaniu z konwencjonalnymi żarówkami 24 V – o połowę mniej przestojów serwisowych. W stosunku do żarówek Truckstar Pro standardem w firmie OSRAM są już nie tylko normy, ale także surowe wymagania producentów samochodów. To właśnie do nich dopasowujemy produkty stale udoskonalając naszą ofertę.

Źródło: Materiały prasowe OSRAM

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA