REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

OSRAM Truckstar Pro - żarówki do ciężarówek

Subskrybuj nas na Youtube
OSRAM Truckstar Pro
OSRAM Truckstar Pro
OSRAM

REKLAMA

REKLAMA

Jakie cechy musi mieć żarówka przeznaczona do ciężarówek? Odporność na wstrząsy i trwałość to tylko jedne z nich.

OSRAM Truckstar Pro - żarówki do ciężarówek

Kierowcy ciężarówek, którzy pokonują tysiące kilometrów dróg, często w nocy i podczas złych warunków, potrzebują pewności, że pojazd wyposażony jest w niezawodne oświetlenie, takie jak OSRAM Truckstar Pro. Dzięki temu mogą czuć się bezpiecznie i komfortowo.
Tworząc rozwiązania oświetleniowe dla ciężarówek, braliśmy pod uwagę trzy najważniejsze wymagania kierowców – ilość wytwarzanego światła, trwałość i odporność na wstrząsy – wyjaśnia Magdalena Bogusz, menedżer ds. komunikacji i marketingu w segmencie oświetlenia motoryzacyjnego marki OSRAM. Chcieliśmy stworzyć produkt, który byłby odpowiedzią na wszystkie te potrzeby.

REKLAMA

Zobacz też: LED, OLED, czy światło laserowe, jaka będzie przyszłość reflektorów samochodowych?

Zobacz też: Żarówki "Long life", czy supermocne?

Cechy żarówek Truckstar Pro

I tak powstała grupa produktów Truckstar Pro, które dzięki patentowi OSRAM osiągnęły to, co do tej pory było niemożliwe. Udało się opracować rozwiązanie, które daje do 100% więcej światła i ma ponad 2,5-krotnie dłuższą trwałość w porównaniu ze standardową żarówką, a do tego cechuje się wyjątkową odpornością na wstrząsy. Dzięki tym zaletom droga jest aż do 40 metrów dalej oświetlona, a do tego kierowcy unikają awarii na wyboistych trasach i nie muszą już obawiać się nieprzewidzianych przestojów w pracy, koniecznych podczas wymiany zwykłego oświetlenia.
Nasi inżynierowie dokonali prawdziwego przełomu w rozwoju oświetlenia samochodowego 24 V – podkreśla Magdalena Bogusz. Osiągnęliśmy to, co wydawało się do tej pory niemożliwe – żarówki są nie tylko trwalsze i bardziej odporne na wstrząsy, ale i wytwarzają więcej światła!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

A to wszystko dzięki opatentowanej przez OSRAM technologii jednoskrętki (single-coil), która pozwala unikać tak zwanych „gorących punktów” i osiągać równomierną dystrybucję temperatury na skrętce. W efekcie żarówki mają o 100% dłuższą trwałość i wytwarzają bardziej jednorodne światło. Skupiona wiązka znacznie lepiej oświetla nawierzchnię, minimalizując zmęczenie kierowców.

Firma OSRAM stale pracuje nad tym, by produkty z rodziny Truckstar Pro były jeszcze lepsze. Ostatnio analizie poddano różnice pomiędzy standardowym testem wibracji WBR według IEC 60810, a tym, czego wymagają surowi producenci samochodów ciężarowych. Okazuje się, że w rzeczywistości żarówki w samochodach ciężarowych są o wiele bardziej narażone na wstrząsy niż wskazują na to normy.
I na tę sytuację odpowiada Truckstar Pro – mówi Magdalena Bogusz. Bardziej stabilna pojedyncza skrętka minimalizuje wrażliwość na drgania. Dzięki temu żarówki są bardziej wytrzymałe i oferują znaczące oszczędności w porównaniu z konwencjonalnymi żarówkami 24 V – o połowę mniej przestojów serwisowych. W stosunku do żarówek Truckstar Pro standardem w firmie OSRAM są już nie tylko normy, ale także surowe wymagania producentów samochodów. To właśnie do nich dopasowujemy produkty stale udoskonalając naszą ofertę.

Źródło: Materiały prasowe OSRAM

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Koniec bezkarności rowerzystów i użytkowników hulajnóg! Czas na tablice rejestracyjne i wyższe mandaty

Ze statystyk policyjnych wynika, że rowerzyści są drugą, po kierowcach, grupą sprawców wypadków drogowych. Tymczasem, aby poruszać się po drodze rowerem nie trzeba mieć żadnych uprawnień (po osiągnięciu pełnoletności). Jak można poprawić bezpieczeństwo na drogach?

KGP: 109 332 interwencji, 291 wypadków drogowych, 12 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Oto najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend opublikowane przez Komendę Główną Policji. Policjanci podsumowali także zdarzenia z minionego tygodnia.

19-letni motocyklista bez uprawnień potrącił policjanta i zbiegł

19-nastolatek z Międzyrzecza (Lubuskie) stanie przed sądem za zarzut spowodowania wypadku, niezatrzymanie się do kontroli i ucieczkę z miejsca wypadku.

Nowe przepisy fotoradarowe: Właściciel pojazdu jako kozioł ofiarny?

Ustawodawca szykuje kolejną rewolucję w przepisach drogowych. Tym razem uderzy ona nie tylko w kierowców łamiących przepisy, ale także w właścicieli pojazdów, którzy nie wskażą osoby prowadzącej pojazd w chwili popełnienia wykroczenia. Jeśli fotoradar uchwyci pojazd przekraczający prędkość, a właściciel odmówi podania danych kierowcy, nie tylko zapłaci karę, ale również straci dowód rejestracyjny swojego samochodu.

REKLAMA

Pijany senior uciekał przed policją po polach uprawnych. Auto dachowało

72-latek jechał bez zapiętych pasów, więc policja chciała zatrzymać go do kontroli. Rzucił się w pościg, który zakończył się dachowaniem. Okazało się, że jest pijany.

Otrzymałeś wiadomość ws. zaległych płatności w e-TOLL? KAS ostrzega przed oszustami

Krajowa Administracja Skarbowa w przesłanym we wtorek, 25 marca 2025 r. komunikacie prasowym ostrzega przed oszustami wysyłającymi fałszywe wiadomości w sprawie zaległych płatności w e-TOLL. Publikujemy przykładową fałszywą wiadomość.

Już nie tylko diesel czy benzyna. I nawet nie zawsze samochód. Jak Polacy wybierają środek transportu?

W dzisiejszych czasach wybór środka transportu to nie tylko decyzja między samochodem z silnikiem benzynowym a dieslem. Możliwości jest więcej, a kierowcy mają różne oczekiwania. Jak Polacy wybierają codzienny środek lokomocji?

KGP: 93 352 interwencji, 312 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 93 352 interwencji. Byli wzywani do 312 wypadków drogowych.

REKLAMA

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

Przestraszył się policjantów, więc uciekał samochodem, łamiąc przepisy

Nocy pościg ulicami Białegostoku zakończył się zatrzymaniem 32-letniego kierowcy. Mężczyzna najpierw przekroczył prędkość, a potem - zamiast zatrzymać się do kontroli - zaczął uciekać.

REKLAMA