Tata Nano już w sprzedaży
REKLAMA
REKLAMA
Z tego powodu, klienci muszą zapisywać się na liście oczekujących. Nabywca ma do wyboru trzy wersje wyposażeniowe: ascetyczną BS, pośrednią CX i "luksusową" LX. Co wchodzi w skład luksusowego modelu ? Centralny zamek, klimatyzacja, gniazdko 12v czy blokada drzwi po stronie pasażera. Co ciekawe, ilość kolorów do wyboru jest uzależniona od wybranej wersji - nabywcy najtańszych i najdroższych wersji mogą wybrać spośród trzech kolorów, natomiast nabywca pośredniego przebiera między aż sześcioma barwami. Nano jest nieco droższe niż zakładano - podstawowy model kosztuje ok. 120 000 tys. rupii indyjskich (ponad 7 tys. zł).
REKLAMA
Zobacz też: "Ikony designu" Mercedesa
W porównaniu do modelu prezentowanego na początku 2008 roku, seryjne Nano poddano lekkiemu, kosmetycznemu retuszowi. Pod przednim zderzakiem pojawił się spoiler, ale będzie on dostępny jedynie w bogatszych wersjach. Zmieniono także nieco tylny zderzak. Technicznie nie wprowadzono żadnych zmian. Auto napędzane jest dwucylindrowym, benzynowym silnikiem o poj. 623 ccm i mocy 33 KM. Motor ten jest zdolny rozpędzić ten samochód do 105 km/h.
Zobacz też: Odświeżona rodzina Seata
Cokolwiek złego można by powiedzieć na ten samochód, Nano jest już legendą motoryzacji. Do Europy samochodzik trafi najwcześniej za rok. Będzie on znacznie droższy niż indyjska wersja. Ma kosztować ok. 5 000 euro.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.