Smart walczy o klientów w USA
REKLAMA
REKLAMA
Fiat, który chciał podbić amerykański rynek lifestyle’owym modelem 500, doznał porażki. Smart również nie ma powodów do radości. W tym roku marka sprzedała 4 tys. egzemplarzy Smarta. Mercedes jednak się nie poddaje, a zapowiada zaciętą walkę o klienta.
REKLAMA
Zobacz też: Oficjalne bankructwo Saaba
Po pierwsze, Mercedes ma zając się Smartem osobiście, przejmując ten obowiązek po pośredniku – firmie Penske. Zarząd niemieckiego producenta stwierdził, że pośrednik nie ma pieniędzy chociażby na reklamę – od 3 lata w amerykańskiej telewizji nie pojawił się ani jeden spot reklamy malucha produkcji Mercedesa. Skutkuje to brakiem jakiejkolwiek rozpoznawalności marki wśród amerykanów. Nowa kampania reklamowa ma uświadomić, co może zaoferować Smart w dobie kryzysu.
Zobacz też: Prezentacja Subaru XV
Zmianie ma ulec również organizacja sieci dealerskiej. Po rozwiązaniu umów z przedstawicielami oferującymi Smarty, a nie będącymi dealerami Mercedesa, Smarta oferuje 50 punktów sprzedaży na terenie USA. Przygotowana ma zostać również oferta leasingowa.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.