REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Subskrybuj nas na Youtube
Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

REKLAMA

REKLAMA

Range Rover Velar 2023. Lifting luksusowego SUV-a skupił się na kilku ważnych polach. Co poprawili Brytyjczycy? Mocno skupili się na technologii.

Range Rover Velar 2023. Poliftingowe zmiany stylistyczne

Stylistycznie Range Rover Velar 2023 otrzymał nową osłonę chłodnicy w połączeniu z wyraźnie zarysowaną boczną linią i wysuwanymi klamkami. Smuklejsze są też reflektory. Tyle że w ich przypadku zmiana na tym się nie kończy. Światła Pixel LED z technologią Dynamic Bend Lighting zapewniają lepszą widoczność i ograniczają oślepianie. Dodatkowo są uzupełnione przyciągającymi wzrok intensywną czerwienią tylnymi światłami LED z efektem 3D.

REKLAMA

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Lifting Velara i nowości w kabinie pasażerskiej

REKLAMA

W kabinie pasażerskiej lifting wprowadził jeszcze więcej modyfikacji. Range Rover Velar 2023 Większy, wyglądający, jakby się unosił w powietrzu, zakrzywiony ekran dotykowy multimediów o przekątnej 11,4 cala. Kluczową jego zaletą jest to, że ogranicza refleksy. Poza tym SUV będzie wyposażany w system Cabin Air Purification Plus z filtracją PM 2,5 oraz kontrolą nasycenia dwutlenkiem węgla. Dzięki temu pasażerowie auta będą się mogli cieszyć najwyższą jakością powietrza w kabinie.

Range Rover Velar 2023 bez skórzanych wykończeń? Tak, to możliwe. W takim przypadku wnętrze będzie wyłożone materiałem stanowiącym połączenie wełny (KvadratTM) z materiałami tekstylnymi. To nadal brzmi jakościowo! I jest jakościowe. Szczególnie że tkanina została poddana rygorystycznym testom wytrzymałościowym w laboratorium Range Rovera. Badanie zawierające 60 000 cykli ścierania odpowiada dziesięciu latom użytkowania, natomiast miesięczny test UV symuluje trzyletnią ekspozycję na ostre światło słoneczne.

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 i technologia. Co się zmieniło?

Lifting Range Rovera Velara idzie w kierunku technologii. To jest pewne. Czym jednak to dążenie będzie się jeszcze wyrażać? Kilkoma aspektami:

  • Aż 80 proc. aktualizacji elektronicznego modułu sterującego (ECU) można dokonywać bezprzewodowo za pośrednictwem karty SIM. Bez konieczności odwiedzania dealera można aktualizować system multimedialny Pivi Pro7, w tym również nawigację.
  • Aktywna redukcja hałasu dostępna z flagowymi systemami nagłośnieniowymi MeridianTM sprawia, że Range Rover Velar może pochwalić się najcichszym wnętrzem w swojej klasie.

Range Rover Velar P400e. Hybryda plug-in z mocniejszą baterią

REKLAMA

Brytyjczycy tworząc Range Rovera Velar 2023 zadbali również o drobne zmiany w ramach układu napędowego. Skupili się na hybrydzie plug-in. Skutek? Akumulator litowo-jonowy o pojemności 19,2 kWh w napędzie hybrydowym zapewnia w trybie elektrycznym o 21 proc. większy zasięg, dochodzący do 64 km (WLTP). Pojemność baterii wzrosła zatem o 12 proc.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Według cyklu WLTP Velar P400e ma zasięg 64 km na energii elektrycznej, zużywa 1,6 l benzyny na 100 km i emituje 38 g CO2 na kilometr. Jednocześnie układ napędowy hybrydy plug-in łącznie generuje 404 KM i 640 Nm oraz składa się z 300-konnego, dwulitrowego, czterocylindrowego silnika benzynowego Ingenium i silnika elektrycznego o mocy 105 kW. P400e przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,4 sekundy i osiąga maksymalnie 209 km/h.

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023. Pełna paleta silników

Hybryda plug-in:

  • P400e – 404 KM, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD

Silniki benzynowe:

  • P250 – 250 KM, dwulitrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy, moment obrotowy 365 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
  • P340 – 340 KM, trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik benzynowy MHEV, moment obrotowy 480 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
  • P400 – 400 KM, trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik benzynowy MHEV, moment obrotowy 550 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD

Silniki Diesla:

  • D200 – 204 KM, dwulitrowy, czterocylindrowy silnik wysokoprężny MHEV, moment obrotowy 430 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
  • D300 – 300 KM, trzylitrowy, sześciocylindrowy diesel MHEV, moment obrotowy 650 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dłuższe kontrole drogowe do 56 dni wstecz - większe ryzyko wykrycia naruszenia przepisów przez kierowcę i przewoźnika

Wydłużone kontrole drogowe z 28 do 56 dni wstecz zwiększają prawdopodobieństwo wykrycia naruszeń przepisów przez kierowcę i przewoźnika. Inspekcja może teraz dokładniej badać rekompensaty za skrócone odpoczynki. Problemem jest też brak pamięci na kartach kierowców.

Dziecko w kasku podczas jazdy e-hulajnogą. Co wiemy o planowanych zmianach?

Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa o ruchu drogowym. Zakłada on m.in. wprowadzenie ustawowego obowiązku noszenia kasku podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną przez dzieci do 16 lat.

Prawo jazdy od 17 lat, obowiązkowe kaski i surowsze kary. Sprawdź, co zmienia się w przepisach drogowych od 2026 r.

2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz kilku innych aktów prawnych. Nowe regulacje mają zwiększyć bezpieczeństwo, ograniczyć wypadki z udziałem dzieci i przygotować młodzież do odpowiedzialnego udziału w ruchu drogowym. Zobacz, co się zmieni, kiedy przepisy wejdą w życie i kogo obejmą.

Ważne zmiany w Prawie o ruchu drogowym od 2026 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

Na posiedzeniu w dniu 2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Infrastruktury. Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kierowca, który będzie prowadził pomimo zatrzymania mu prawa jazdy, będzie karany cofnięciem uprawnień do kierowania pojazdem. Ponadto, dzieci do 16. roku życia – m.in. podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną – będą musiały używać kasków. Nowe przepisy zwiększą także mobilność osób młodych – prawo jazdy kategorii B będzie można otrzymać po skończeniu 17 lat (z ograniczeniami).

REKLAMA

Ruszyła akcja policji Bezpieczna droga do szkoły. Zero taryfy ulgowej

Już od 1 września 2025 r. policja prowadzi ogólnopolską akcję Bezpieczna droga do szkoły. Tylko w wakacje funkcjonariusze przeprowadzili 15 626 kontroli infrastruktury przy placówkach oświatowych, a teraz ruszają z intensywnymi patrolami. Obowiązuje zero taryfy ulgowej: kontrolowana będzie prędkość, przewożenie dzieci i zachowanie kierowców. To moment, by naprawdę zadbać o bezpieczeństwo naszych dzieci.

KGP: 115 485 interwencji, 455 wypadków drogowych, 35 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 485 interwencji. Byli wzywani do 455 wypadków drogowych.

Nowe limity podatkowe dla samochodów osobowych od 2026 roku

Nowe przepisy premiują niskoemisyjne samochody – czy niższe limity podatkowe dla aut spalinowych i hybryd od 2026 r. zmienią kalkulacje przedsiębiorców w zakresie aut flotowych?

Mandat za opony – za co konkretnie można go otrzymać w 2025 roku i jak wysokie są stawki?

Ogółem wysokość mandatu za wykroczenie drogowe może sięgnąć 5 tys. zł, a jeżeli wykroczeniem zajmie się sąd, to może nałożyć nawet 30 tys. zł mandatu. Szczegółowe przepisy odnoszą się jednak do konkretnych przypadków i interpretowanie ich w kontekście opon jest mylne.

REKLAMA

Zmiany w OC od 10 września 2025 r. Jak będą działały nowe przepisy?

10 września 2025 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Dzięki nowym przepisom nabywca używanego pojazdu będzie mógł wypowiedzieć umowę OC komunikacyjnego ze wskazaniem daty jej rozwiązania.

Chińskie samochody w Polsce 2025 – które marki zdominowały rynek?

Jeszcze dwa lata temu chińskie samochody były w Polsce egzotyczną ciekawostką W 2023 sprzedano ich zaledwie 168 sztuk. Dziś mają już ponad 16 tysięcy rejestracji tylko w pierwszej połowie roku i zdobyły 5 proc. rynku. MG, Omoda i Jaecoo nie tylko depczą po piętach uznanym markom, ale w wielu salonach skutecznie je wypierają. Dzięki niskim cenom, dobremu wyposażeniu i wsparciu z programu „NaszEauto” ta ekspansja dopiero się rozpędza i wszystko wskazuje na to, że nie zwolni.

REKLAMA