Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

REKLAMA
REKLAMA
- Range Rover Velar 2023. Poliftingowe zmiany stylistyczne
- Lifting Velara i nowości w kabinie pasażerskiej
- Range Rover Velar 2023 i technologia. Co się zmieniło?
- Range Rover Velar P400e. Hybryda plug-in z mocniejszą baterią
- Range Rover Velar 2023. Pełna paleta silników
Range Rover Velar 2023. Poliftingowe zmiany stylistyczne
Stylistycznie Range Rover Velar 2023 otrzymał nową osłonę chłodnicy w połączeniu z wyraźnie zarysowaną boczną linią i wysuwanymi klamkami. Smuklejsze są też reflektory. Tyle że w ich przypadku zmiana na tym się nie kończy. Światła Pixel LED z technologią Dynamic Bend Lighting zapewniają lepszą widoczność i ograniczają oślepianie. Dodatkowo są uzupełnione przyciągającymi wzrok intensywną czerwienią tylnymi światłami LED z efektem 3D.
REKLAMA

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover
Lifting Velara i nowości w kabinie pasażerskiej
REKLAMA
W kabinie pasażerskiej lifting wprowadził jeszcze więcej modyfikacji. Range Rover Velar 2023 Większy, wyglądający, jakby się unosił w powietrzu, zakrzywiony ekran dotykowy multimediów o przekątnej 11,4 cala. Kluczową jego zaletą jest to, że ogranicza refleksy. Poza tym SUV będzie wyposażany w system Cabin Air Purification Plus z filtracją PM 2,5 oraz kontrolą nasycenia dwutlenkiem węgla. Dzięki temu pasażerowie auta będą się mogli cieszyć najwyższą jakością powietrza w kabinie.
Range Rover Velar 2023 bez skórzanych wykończeń? Tak, to możliwe. W takim przypadku wnętrze będzie wyłożone materiałem stanowiącym połączenie wełny (KvadratTM) z materiałami tekstylnymi. To nadal brzmi jakościowo! I jest jakościowe. Szczególnie że tkanina została poddana rygorystycznym testom wytrzymałościowym w laboratorium Range Rovera. Badanie zawierające 60 000 cykli ścierania odpowiada dziesięciu latom użytkowania, natomiast miesięczny test UV symuluje trzyletnią ekspozycję na ostre światło słoneczne.

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover
Range Rover Velar 2023 i technologia. Co się zmieniło?
Lifting Range Rovera Velara idzie w kierunku technologii. To jest pewne. Czym jednak to dążenie będzie się jeszcze wyrażać? Kilkoma aspektami:
- Aż 80 proc. aktualizacji elektronicznego modułu sterującego (ECU) można dokonywać bezprzewodowo za pośrednictwem karty SIM. Bez konieczności odwiedzania dealera można aktualizować system multimedialny Pivi Pro7, w tym również nawigację.
- Aktywna redukcja hałasu dostępna z flagowymi systemami nagłośnieniowymi MeridianTM sprawia, że Range Rover Velar może pochwalić się najcichszym wnętrzem w swojej klasie.
Range Rover Velar P400e. Hybryda plug-in z mocniejszą baterią
REKLAMA
Brytyjczycy tworząc Range Rovera Velar 2023 zadbali również o drobne zmiany w ramach układu napędowego. Skupili się na hybrydzie plug-in. Skutek? Akumulator litowo-jonowy o pojemności 19,2 kWh w napędzie hybrydowym zapewnia w trybie elektrycznym o 21 proc. większy zasięg, dochodzący do 64 km (WLTP). Pojemność baterii wzrosła zatem o 12 proc.
Według cyklu WLTP Velar P400e ma zasięg 64 km na energii elektrycznej, zużywa 1,6 l benzyny na 100 km i emituje 38 g CO2 na kilometr. Jednocześnie układ napędowy hybrydy plug-in łącznie generuje 404 KM i 640 Nm oraz składa się z 300-konnego, dwulitrowego, czterocylindrowego silnika benzynowego Ingenium i silnika elektrycznego o mocy 105 kW. P400e przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,4 sekundy i osiąga maksymalnie 209 km/h.

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover
Range Rover Velar 2023. Pełna paleta silników
Hybryda plug-in:
- P400e – 404 KM, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
Silniki benzynowe:
- P250 – 250 KM, dwulitrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy, moment obrotowy 365 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
- P340 – 340 KM, trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik benzynowy MHEV, moment obrotowy 480 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
- P400 – 400 KM, trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik benzynowy MHEV, moment obrotowy 550 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
Silniki Diesla:
- D200 – 204 KM, dwulitrowy, czterocylindrowy silnik wysokoprężny MHEV, moment obrotowy 430 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
- D300 – 300 KM, trzylitrowy, sześciocylindrowy diesel MHEV, moment obrotowy 650 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover
REKLAMA
REKLAMA