REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover Velar 2023 lifting
Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach
Range Rover

REKLAMA

REKLAMA

Range Rover Velar 2023. Lifting luksusowego SUV-a skupił się na kilku ważnych polach. Co poprawili Brytyjczycy? Mocno skupili się na technologii.

Range Rover Velar 2023. Poliftingowe zmiany stylistyczne

Stylistycznie Range Rover Velar 2023 otrzymał nową osłonę chłodnicy w połączeniu z wyraźnie zarysowaną boczną linią i wysuwanymi klamkami. Smuklejsze są też reflektory. Tyle że w ich przypadku zmiana na tym się nie kończy. Światła Pixel LED z technologią Dynamic Bend Lighting zapewniają lepszą widoczność i ograniczają oślepianie. Dodatkowo są uzupełnione przyciągającymi wzrok intensywną czerwienią tylnymi światłami LED z efektem 3D.

REKLAMA

REKLAMA

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Lifting Velara i nowości w kabinie pasażerskiej

W kabinie pasażerskiej lifting wprowadził jeszcze więcej modyfikacji. Range Rover Velar 2023 Większy, wyglądający, jakby się unosił w powietrzu, zakrzywiony ekran dotykowy multimediów o przekątnej 11,4 cala. Kluczową jego zaletą jest to, że ogranicza refleksy. Poza tym SUV będzie wyposażany w system Cabin Air Purification Plus z filtracją PM 2,5 oraz kontrolą nasycenia dwutlenkiem węgla. Dzięki temu pasażerowie auta będą się mogli cieszyć najwyższą jakością powietrza w kabinie.

Range Rover Velar 2023 bez skórzanych wykończeń? Tak, to możliwe. W takim przypadku wnętrze będzie wyłożone materiałem stanowiącym połączenie wełny (KvadratTM) z materiałami tekstylnymi. To nadal brzmi jakościowo! I jest jakościowe. Szczególnie że tkanina została poddana rygorystycznym testom wytrzymałościowym w laboratorium Range Rovera. Badanie zawierające 60 000 cykli ścierania odpowiada dziesięciu latom użytkowania, natomiast miesięczny test UV symuluje trzyletnią ekspozycję na ostre światło słoneczne.

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 i technologia. Co się zmieniło?

Lifting Range Rovera Velara idzie w kierunku technologii. To jest pewne. Czym jednak to dążenie będzie się jeszcze wyrażać? Kilkoma aspektami:

REKLAMA

  • Aż 80 proc. aktualizacji elektronicznego modułu sterującego (ECU) można dokonywać bezprzewodowo za pośrednictwem karty SIM. Bez konieczności odwiedzania dealera można aktualizować system multimedialny Pivi Pro7, w tym również nawigację.
  • Aktywna redukcja hałasu dostępna z flagowymi systemami nagłośnieniowymi MeridianTM sprawia, że Range Rover Velar może pochwalić się najcichszym wnętrzem w swojej klasie.

Range Rover Velar P400e. Hybryda plug-in z mocniejszą baterią

Brytyjczycy tworząc Range Rovera Velar 2023 zadbali również o drobne zmiany w ramach układu napędowego. Skupili się na hybrydzie plug-in. Skutek? Akumulator litowo-jonowy o pojemności 19,2 kWh w napędzie hybrydowym zapewnia w trybie elektrycznym o 21 proc. większy zasięg, dochodzący do 64 km (WLTP). Pojemność baterii wzrosła zatem o 12 proc.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Według cyklu WLTP Velar P400e ma zasięg 64 km na energii elektrycznej, zużywa 1,6 l benzyny na 100 km i emituje 38 g CO2 na kilometr. Jednocześnie układ napędowy hybrydy plug-in łącznie generuje 404 KM i 640 Nm oraz składa się z 300-konnego, dwulitrowego, czterocylindrowego silnika benzynowego Ingenium i silnika elektrycznego o mocy 105 kW. P400e przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,4 sekundy i osiąga maksymalnie 209 km/h.

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023. Pełna paleta silników

Hybryda plug-in:

  • P400e – 404 KM, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD

Silniki benzynowe:

  • P250 – 250 KM, dwulitrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy, moment obrotowy 365 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
  • P340 – 340 KM, trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik benzynowy MHEV, moment obrotowy 480 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
  • P400 – 400 KM, trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik benzynowy MHEV, moment obrotowy 550 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD

Silniki Diesla:

  • D200 – 204 KM, dwulitrowy, czterocylindrowy silnik wysokoprężny MHEV, moment obrotowy 430 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD
  • D300 – 300 KM, trzylitrowy, sześciocylindrowy diesel MHEV, moment obrotowy 650 Nm, ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów, AWD

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Range Rover Velar 2023 lifting

Range Rover Velar 2023. Lifting na kilku ważnych polach

Range Rover

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Czy Prezydent Karol Nawrocki podpisze tę nowelizację ustawy Prawo o ruchu drogowym? Jest ważny głos sprzeciwu: Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina Prezydentowi o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz skąd apel o weto prezydenta?

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Serwis z Grupy Infor.pl numerem 1 w Polsce. Auto.dziennik.pl to absolutny lider motoryzacji w listopadzie 2025

Jesteśmy dumni, że portal z grupy Infor.pl przyciągnął tylu czytelników. Serwis auto.dziennik.pl okazał się w listopadzie 2025 roku najczęściej odwiedzanym portalem motoryzacyjnym w Polsce – wynika z najświeższych danych Gemius Mediapanel. Witryna przyciągnęła 4,06 mln realnych użytkowników, pewnie obejmując pierwsze miejsce w kategorii „Motoryzacja”. Gratulujemy!

REKLAMA

Masz takie prawo jazdy? Za chwilę stanie się nieważne. Dokumenty z lat 1999–2001 tracą ważność błyskawicznie

Setki tysięcy kierowców właśnie dowiaduje się, że ich plastikowe prawa jazdy przestaną być ważne wcześniej, niż myśleli. Czas na wymianę jest wyjątkowo krótki, mowa o tygodniach, a nie miesiącach. Najbardziej zagrożone są konkretne roczniki, które lada chwila stracą możliwość legalnej jazdy.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace nad projektem ustawy o tachografach, który ma uprościć przepisy trybu wydawania, przedłużania lub wymiany kart do tachografów. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Koniec z kolejkami w urzędach? Prezydent podpisał ustawę, która zmienia życie milionom kierowców

Prezydent RP podpisał 1 grudnia 2025 r. nowelizację prawa o ruchu drogowym, która wprowadza długo wyczekiwane zmiany w rejestracji pojazdów. Kierowcy wreszcie będą mogli załatwić wiele formalności przez Internet, bez stania w kolejkach do okienek w wydziałach komunikacji. Nowe przepisy eliminują zbędną biurokrację i oszczędzają czas właścicieli samochodów. Sprawdź, co dokładnie się zmienia i kiedy nowe regulacje wejdą w życie.

Buspasy dostępne dla tych pojazdów aż do końca 2027 roku

Kierowcy pojazdów elektrycznych zachowają kluczowy przywilej przez kolejne dwa lata. Ustawa podpisana przez Prezydenta Karola Nawrockiego gwarantuje możliwość korzystania z buspasów do 31 grudnia 2027 roku.

REKLAMA

PZPA przyspiesza: 40 szkoleń dla kurierów jeszcze przed końcem roku

Polski Związek Partnerów Aplikacyjnych (PZPA) intensyfikuje działania w projekcie "Wsparcie w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego usług delivery". Do końca 2025 roku zaplanowano ponad 40 szkoleń dla kurierów w największych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Gdańsku i Lublinie.

Jazda na letnich oponach zimą. Grozi nawet 3000 zł i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego

W Polsce nie ma obowiązku jazdy na zimówkach, ale istnieje zakaz jazdy na letnich oponach w warunkach zimowych. Policja może nałożyć nawet 3000 zł mandatu, zatrzymać dowód rejestracyjny i zakazać dalszej jazdy. Ubezpieczyciel po kolizji może też uznać to za rażące niedbalstwo i żądać zwrotu części wypłaty. Sprawdź, kiedy ryzyko jest największe i jak łatwo wpaść w kłopoty.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA