Gama modelowa Fiata Pandy
REKLAMA
REKLAMA
W wyposażeniu z zakresu bezpieczeństwa w nowej Pandzie znajdą się cztery poduszki powietrzne (czołowe i chroniące głowę boczne poduszki kurtynowe), system przeciwblokowania kół ABS łącznie ze wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami wstępnymi i zwalniaczami napięcia na przednich fotelach, aktywne zagłówki przednie Anti-Whiplash, standardowe zagłówki tylne oraz światła do jazdy dziennej DRL.
REKLAMA
Zobacz też: Hybrydowe Volvo V60 w przyszłym roku
W Pandzie można będzie również znaleźć rzeczy, które umilą oraz ułatwią nam jazdę – m.in system multimedialno-nawigacyjny Blue&Me TomTom LIVE, wielkowymiarowe szklane okno dachowe Skydome, system nagłośnienia Hi-Fi z radioodtwarzaczem CD/MP3, elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z funkcją City, czy też automatycznego wlewu paliwa Smart Fuel System.
W najbliższym czasie dostępny będzie także innowacyjny system LCSM (łagodzenia skutków kolizji) oraz zautomatyzowana skrzynia biegów Dualogic w parze z silnikiem benzynowym TwinAir.
Zobacz też: Odświeżony Passat CC
Nowa Panda produkowana jest w zakładzie Pomigliano d'Arco, który został gruntownie zmodernizowany, szczególnie wydział spawalni nadwozi i montażu finalnego. Wyszkolono również załogę, na co poświęcono łącznie 200 000 godzin treningów. Wszystko zajęło jedyne 12 miesięcy, zaś nakłady inwestycyjne wyniosły 800 mln euro.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.