Jesteśmy dumni, że portal z grupy Infor.pl przyciagnął tylu czytelników. Serwis auto.dziennik.pl okazał się w listopadzie 2025 roku najczęściej odwiedzanym portalem motoryzacyjnym w Polsce – wynika z najświeższych danych Gemius Mediapanel. Witryna przyciągnęła 4,06 mln realnych użytkowników, pewnie obejmując pierwsze miejsce w kategorii „Motoryzacja”. Gratulujemy!
To bezdyskusyjny numer jeden w kraju i absolutny lider listopadowego rankingu.
Łącznie treści motoryzacyjne Grupy Dziennik.pl zanotowały ponad 4 mln RU oraz blisko 15 mln odsłon, co jeszcze mocniej potwierdza dominującą pozycję wydawcy na rynku motomedyiów. Auto.dziennik.pl wyprzedził konkurentów takich jak Interia Motoryzacja (3,51 mln RU), Auto-Świat (3,38 mln RU), Moto.pl (2,27 mln RU) czy Autokult (1,15 mln RU).
Znakomite wyniki sekcji auto przełożyły się także na doskonały rezultat całego portalu Dziennik.pl, który zakończył listopad imponującym wynikiem 58,3 mln odsłon, przekraczając plany Grupy DGP Infor.
Absolutny lider motoryzacji w listopadzie 2025
– To dla nas ogromny powód do satysfakcji i potwierdzenie, że obrana strategia rozwoju treści motoryzacyjnych przynosi efekty – komentuje Tomasz Sewastianowicz, kierownik działu auto.dziennik.pl. – Słuchamy naszych odbiorców, stawiamy na rzetelność, aktualność i praktyczne podejście do tematu. Pozycja lidera i ponad 4 mln realnych użytkowników w listopadzie to dla całego zespołu nie tylko wielka nagroda, ale również motywacja, by dalej podnosić poprzeczkę. Dziękujemy czytelnikom za zaufanie i lojalność – dodaje.