Serwis Direct Box z Tajwanu skierowany jest do klientów, którzy ze względu na charakter prowadzonego biznesu, nie są w stanie wypełnić całego kontenera swoim towarem, a tym samym zmuszeni byli czekać na jego zapełnienie ładunkami innych firm. Dzięki usłudze konsolidacyjnej oferowanej przez DHL Global Forwarding, klienci mają pewność wysyłki swojego towaru według ustalonego tygodniowego harmonogramu wysyłek, niezależnie od tego, czy kontener został w całości zapełniony, czy też nie.
„Usługa Direct Box z Tajwanu do Polski gwarantuje także oszczędność kosztów transportu, gdyż klient otrzymuje rozwiązanie zbliżone do frachtu pełnokontenerowego, z tą jednak różnicą, że płaci wyłącznie za przestrzeń w kontenerze zajmowaną przez swoją przesyłkę, a nie za cały kontener” tłumaczy Michał Kołodziejski, Dyrektor Produktu Morskiego, DHL Global Forwarding.
Jednocześnie bezpośrednie połączenie między portem na Tajwanie i Polską, eliminując przeładunki w terminalach pośrednich, gwarantuje skrócenie czasu dostawy do około 30 dni oraz bezpieczeństwo. Towar załadowany w Keelung dociera do magazynu przesyłek LCL w Łodzi w tym samym, raz zaplombowanym kontenerze, skąd zostaje przewożony do finalnych odbiorców na terenie całego kraju. Dodatkowo, klienci DGF maja możliwość śledzenia przesyłki, co zapewnia pełną transparentność frachtu w drodze do punktu docelowego.
Direct Box to usługa oferowana przez DHL Global Forwarding, która polega na organizowaniu regularnych wysyłek z jednego portu załadunku do naszych magazynów w krajach dostawy. Obecnie usługa Direct Box oferowana jest z Hong Kongu, Szanghaju, Shenzhen, Ningbo, Singapuru i Kolombo oraz z i do Nowego Jorku.
źródło: DHL GF